Waarom ik zo van de lente hou

eb86499c85bda131b658f735003b0bd8
Bron

Sinds een paar dagen is het weer lente, en daarom ga ik jullie vertellen waarom ik zo van de lente hou. Er zijn genoeg redenen, dus lees snel verder!

Nu ik dit artikel schrijf, is het nog wat grijzig en koud buiten, maar hopelijk binnenkort niet meer.

  1. De bomen krijgen weer blaadjes, en alle bloemen gaan ook weer bloeien! Vooral krokusjes vind ik erg leuk.

  2. Open schoenen kunnen weer! Nu nog even niet natuurlijk, maar ik hoop dat we snel weer ballerina’s, bootschoentjes en allerlei andere open schoenen kunnen dragen!

  3. Weg met die dikke winterjas, want een vest, trui of lentejas is weer warm genoeg. Wie weet kunnen we binnenkort wel zónder jas of vest naar buiten!

  4. Het is langer licht buiten, wat betekent dat ik makkelijker mijn bed uit kom. Ook is het fijn dat voor je gevoel de dagen weer wat langer duren.

  5. Je ‘mag’ weer leuke felle lipsticks dragen! Natuurlijk mag je ook kleuren zoals donkerrood blijven dragen, niks moet, alles kan en mag. Het is natuurlijk wel extra leuk om nu felle kleurtjes erbij te pakken.

  6. Dagen zoals Pasen en Koningsdag komen er weer aan! Vind ik leuk, want dan krijg ik een extra lente gevoel!

  7. Er worden weer allemaal dieren geboren, vooral baby eendjes vind ik super schattig!

  8. Alle ijszaken gaan weer open. Do I need to say more?

  9. Iedereen is een stuk vrolijker en we kunnen allemaal afscheid nemen van onze winterdip. Ook gaat zowat 95% van Nederland weer relaxed chillen op terrasjes, wat ook altijd erg gezellig is!

  10. Lente is weer een stapje dichter bij de zomer! Spreekt voor zich, zomervakantie en hopelijk mooi en warm weer!

Wat vind jij zo leuk aan de lente?

Liefs, Melisa

 

 

Een gedachte over “Waarom ik zo van de lente hou

  1. Heerlijke lijstje! Ik ben echt gek op de geuren en de kleuren. Vanmiddag liep ik een uur met de hond door het bos en ik werd ook ontzettend vrolijk van al dat vrolijke enthousiaste getjirp van de vogeltjes! Echt een happy moment :-).

Geef een reactie

