Get the Look: Gigi Hadid #1

 

Pictures2
Bron: zie artikel

Gigi Hadid is op dit moment volgens mij een beetje de it-girl. Waarom weet ik niet precies, maar ook ik vind haar heel leuk! Haar stijl vind ik ook erg leuk, dus ik dacht: laten we weer eens een Get The Look maken! Mijn vorige Get The Look was die van Ariana Grande, en die werd erg goed ontvangen. Ik heb dit keer ook weer gekozen voor de bekendere webshops. Bij deze dus de Get The Look van Gigi! Ik vond een paar hele leuke outfits, maar als ik ze allemaal zou behandelen dan zou het een beetje veel worden voor één blogpost. Er komen dus meer delen aan!

gigi6Bron

Als eerste deze simpele outfit. Een lange zwarte jas en een zwarte broek. De outfit is niet ‘All Black’ door de witte gympen.

1. Jas

2. Broek

3. Schoenen

 gigi1Bron

Deze outfit is wat meer laid back, maar toch wel classy. Ik zou dit bijvoorbeeld zo aan kunnen trekken naar school, maar het ook aanhouden als ik thuis kom (ik kleed me altijd om naar een joggingbroek als ik thuiskom). Doe er een paar laarsjes onder en het ziet er gelijk anders uit!  Ik weet niet precies wat ze vast heeft, maar ik gok dat ze een vest draagt.

1. Shirt

2. Broek

3. Schoenen

4. Vest

 gigiBron

 Deze outfit is leuk voor elke dag! Ik zou dit overal naar toe kunnen dragen, school, dagje uit met wie dan ook, avondje weg, het maakt niet uit! Hij is simpel, maar niet té simpel.

1. Shirt

2. Bomber Jack

3. Broek

4. Schoenen

5. Tas

Dit waren de eerste drie outfits van de Gigi Hadid ‘serie’. Er komen binnenkort nog meer outfits aan! Hou mijn blog dus in de gaten als je daar benieuwd naar bent. Je kunt me volgen op Bloglovin’ zodat je niks hoeft te missen!

Welke outfit is jouw favoriet? Ik vind de tweede en de laatste het leukst!

Liefs, Melisa

6 gedachtes over “Get the Look: Gigi Hadid #1

Geef een reactie

