Hey maart!

dddddddddBron 

Zo, is dat ff snel gegaan of niet dan? Ineens is het maart. Ik weet nog dat ik lekker kerst aan het vieren was, kan je nagaan. Ik had zin om te bloggen, en aangezien een nieuwe maand een leuke occasion is om te bloggen, dacht ik, why not?

Oké maart, een vrij leuke en spannende maand voor mij! Ik zal je even vertellen waarom. Ik heb een aantal verjaardagen (mijn halve schoonfamilie is jarig in maart, dat vraagt om een bezoekje), een goede vriendin van ons is ook jarig en daarnaast is mijn lieve mamsie ook nog eens jarig. Daarmee ga ik gezellig de maand afsluiten, aangezien ze op 30 maart jarig is. Ik denk dat we samen sushi gaan eten en daarna lekker naar de film, op mijn kosten natuurlijk. Ook begint op 21 maart de lente weer! Toch? Of heb ik het nou fout? Volgens mij niet. Eindelijk weer wat zon en warmte. Man, wat heb ik zin in de lente en zomer. Oh, deze vergeet ik bijna helemaal, Pasen! Dat vind ik ook een leuk feest. Vrij van school, een lekkere paasbrunch, paaseitjes zoeken, eieren schilderen, he-le-maal leuk!

Ik heb niet echt doelen voor deze specifieke maand. In het algemeen wil ik wel weer wat gezonder gaan eten en drinken, en meer bewegen. Je kan maar beter te vroeg beginnen dan te laat. Ook wil ik even weer mijn focus bij school neer gaan leggen, dat is even iets minder gegaan de afgelopen maand. Vooral rekenen, lees hier waarom. Daarnaast wil ik weer lekker veel gaan bloggen, youtuben en een heleboel andere leuke dingen gaan doen!

Oké, ik zei dat maart ook spannend ging worden. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb 22 maart mijn Tussentijdse Toets (autorijbewijs). Spannend!  Ik vind het nog wel een beetje (beetje mega super erg) eng, maar ik hoop dat ik hem ga halen. April wordt nog spannender, want dan heb ik mijn rijexamen.

Al met al hoop ik dat maart een leuke en voorspoedige maand wordt, zowel voor mij als voor jullie!

Heb jij nog wat leuks staan in maart? 

Liefs, Melisa 

15 gedachtes over “Hey maart!

  1. Veel om naar uit te kijken! Als je met je rijexamen gewoon goed blijft kijken en je netjes op de weg gedraagt haal je hem wel. Ik weet nog hoe zenuwachtig ik was voor mijn rijexamen, maar als ik er aan terugdenk stelde het niets voor. Succes alvast! xoxo Marjolein

  2. Wat staat er een gezellige maand op je te wachten! Veel verjaardagen zijn altijd leuk! En dat de lente steeds dichterbij komt vind ik zo fijn, ik kan echt niet meer wachten! Ik begin deze maand met een nieuwe baan, dus daar kijk ik vooral naar uit!

  3. Oeh, succes met je tussentijdse toets. Ik kan het mensen alleen maar aanraden om die te doen en hoop dat je deze haalt!

    • Dankjewel! Ja het leek mij ook wel verstandig om te doen, ondanks dat veel mensen zeiden dat ik het beter niet kon doen omdat het geld verspilling zou zijn. Als ik hem haal, dan scheelt het een heleboel op het examen! 🙂

Geef een reactie

