Personal Update

20150929_145839

Hé hallo daar! Het is weer even geleden en vandaar dat ik jullie vandaag een update ga geven.

De afgelopen tijd was ik druk met school, omdat ik nog wat dingen moest afronden voor de overgang naar het examenjaar. Inmiddels kan ik jullie vertellen dat het allemaal is gelukt en dat ik nu officieel een examenstudent ben, of hoe je het ook wilt noemen. Als alles goed loopt, ben ik in februari 2017 eigenaar van een MBO niveau 4 diploma, waar ik erg blij mee ben!

Verder ben ik sinds vorige week wat ziekjes. Ik weet niet precies wat het is, maar echt kiplekker voel ik me niet. Hoofdpijn, last van m’n keel/lymfklieren en gewoon doodmoe. Daarnaast kan ik ook met enige zekerheid zeggen dat ik last heb van een winterdip. Het liefst zou ik de hele dag in mijn bed blijven liggen en niks doen, alleen slapen. Ik heb nergens zin in en op dit moment vind ik ook niks leuk. Nu zul je misschien denken; wat een gezeik zeg, maar dit is helaas wel hoe ik me nu voel. Ik ben daarom de afgelopen twee weken ook thuis gebleven van school. Deels omdat ik wat ziekjes ben, maar ook deels omdat ik er gewoon écht, maar dan ook écht geen zin in had.

Natuurlijk gaat het leven gewoon door, en ik ga mijn best doen om alles gewoon weer op te pakken. Zowel school, als bloggen/vloggen, maar ook bijvoorbeeld sporten. Het is een kwestie van doen, denk ik. Ik denk dat deze winterdip vanzelf wel weer overwaait. Het scheelt dat ik volgende week een weekje vakantie heb, dan kan ik even mijn achterstand van school bijwerken en daarnaast gewoon relaxen. Nu denk je misschien, relaxen? Dat heb je toch de afgelopen twee weken al gedaan? Ja, dat klopt wel een beetje. Maar ik heb de eigenschap dat ik niet volledig kan relaxen als ik weet dat ik eigenlijk iets anders had moeten doen op dat moment. Zoals bijvoorbeeld school.
In de vakantie heb ik aardig wat te doen voor school, maar daar gaan we nu even niet over nadenken.

Ik wil graag weer wat meer bloggen, omdat ik merk dat ik het een beetje begin te missen. Hoe langer je er niet mee bezig bent, hoe groter de stap is om er weer mee bezig te gaan. Ik heb al een hele lijst met ideeën, dus dat moet wel goed gaan komen. Hetzelfde geldt voor youtube video’s maken, want dat vind ik ook erg leuk om te doen. Het is alleen net even wat meer werk dan een blogpost tikken. Er gaat meer tijd inzitten, maar dat maakt het niet minder leuk.

Normaal gesproken zou ik mezelf van alles gaan opleggen, zoals drie keer per week een blogpost, en één keer per week een video, maar dat ga ik nu niet meer doen. Puur omdat ik het gewoon weer rustig aan wil gaan opbouwen, dat werkt denk ik wat beter voor mij. Maar ik wil het nu wel weer wat serieuzer aanpakken. Hetzelfde geldt trouwens voor het reageren op video’s en blogs, ik kijk en lees alles, maar reageren doe ik niet meer. Ga ik ook weer meer doen. Ondanks dat ik dit al 100000x aan mijzelf heb beloofd, wil ik er nu echt meer mee aan de slag.

Eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik heen wil met dit artikel, haha. Ik wou jullie gewoon op de hoogte houden en even alles van mij afschrijven.

Bedankt voor het lezen & tot snel! x 

 

Geef een reactie

