Daar ben ik wéér

20150929_145839

Omdat ik ‘m zo schattig vind is ‘ie hier nog een keer 

Hé hallo daar lieve lezers!

Ik wou even mededelen dat ik vanaf vandaag weer wat actiever ga zijn zowel op mijn blog als Youtube kanaal! December is natuurlijk een hele goede maand om leuke artikelen te schrijven en filmpjes te maken! Ik ben ondertussen ook al begonnen met vlogmas, maar wegens te slechte inschatting komen deze vlogs vanavond online! Ik zou het heel leuk vinden als je je hier zou abonneren op mijn kanaal! Ik moet nog even bedenken of ik ze ook terug laat komen op mijn blog. Verder komen er nog een paar reviews aan en nog wat andere dingetjes!

Ik ga ook weer proberen om vaker te reageren bij mede bloggers. Ja, ook om de zelf promotie, maar vooral omdat ik het leuk vind om wat van me te laten horen. Ik waardeer het zelf ook altijd als mensen een reactie achterlaten, zolang het maar geen spam is.

Ondertussen blijf ik druk met school, stage, etc, maar ik wil wel weer wat meer van me laten horen.

Bedankt voor het lezen & hopelijk tot snel! x

 

Een gedachte over “Daar ben ik wéér

Geef een reactie

