Even een korte update + spam je blog!

large

Bron
Ik lachte hard op om deze, haha

Hey you! Zoals je ziet is er al een tijdje geen blogpost meer online gekomen. Ik was eerst ziek, en toen had ik toetsweek en bufferweek. Erg druk met school dus! Ik wil niet vervallen in mijn oude patroon en weer een grote achterstand oplopen. Vandaar dat ik mijn blog even op een laag pitje zet. Ik wou toch graag een update geven. Daarnaast heb ik 24 november ook theorie examen waar ik hard voor moet leren. Ik hoop dat de maand november iets rustiger is, zodat ik voorruit kan werken. Voor de maand december heb ik in ieder geval al wel grootse plannen, dus stay tuned!

Ik zou het wel leuk vinden om tussendoor wat blogposts van anderen te lezen en nieuwe blogs te leren kennen, dus spam je blog in de reacties! Laat even weten wie je bent en waar je blog over gaat!

Ik hoop dat ik snel weer wat van me kan laten horen, maar voor nu ga ik druk bezig met voorruit werken en mijn taken voor school bijhouden!

 

Bedankt voor het lezen & tot snel! x 

‘Bloglovin

3 gedachtes over “Even een korte update + spam je blog!

  1. Leuke blog heb je, en prachtig haar ook trouwens! Ik ben Monica en heb ook een persoonlijke blog. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog. Ik zal jouw blog ook in de gaten houden. Groetjes!

Geef een reactie

