Mijn herfst-musthaves/wishlist!

58ce827481d4c11e3c6874178e655f0c

Oké, we kunnen er nu echt niet meer omheen. Het is officieel herfst en we moeten nu écht afscheid gaan nemen van de zomer. Ikzelf heb daar geen enkel probleem mee, ik hou van de herfst! Nu ik dit typ heb ik wel stijve vingers van de kou, maar dat geeft niks. We mogen de truien weer uit de kast halen en de nodige nieuwe kleding gaan aanschaffen! Kijk mee met wat mijn musthaves zijn voor de aankomende herfst. Dit is ook gelijk mijn herfst wishlist!

PicMonkey Collage

1. Een langere jas

Als eerste een wat langere warme jas! Ik vind dit vaak erg mooi staan en je kan het ook nog eens heel goed combineren. Het mag van mij wel wat stoerder en comfy zijn. Dit type jas is meer casual chic. Dat vind ik zelf ook heel mooi, maar een wat meer laidback jas past toch iets meer bij mijn stijl.

2. Lekkere warme vesten

Deze zijn voor mij echt onmisbaar in de herfst en winter. In de herfst zou je ze nog kunnen dragen als een jas, maar in de winter is het écht een onderdeel van je outfit. Ik hou enorm van dit soort vesten, omdat je ze zo makkelijk kunt combineren. Het fijne eraan is ook, dat je gewoon shirts met korte mouwen kunt dragen onder zo’n vest. Ik heb er een paar, maar ik wil er veel meer voor deze winter!

3. (Oversized) Warme trui

Oversized hoeft niet per se, maar ik zou nog wel graag wat warme truien aan mijn collectie toevoegen. Truien zijn heerlijk simpel om aan te doen en passen vaak overal bij. Je kan er verschillende outfits mee maken, chic, casual of sportief! Niet te vergeten, het is ook gewoon lekker warm voor de koude dagen!

PicMonkey Collage1

 

4. Laarzen

Ik vind de overknee laarzen trend heel leuk, maar ik denk niet dat die mij zullen staan. Daarvoor moet je denk ik wat slankere benen hebben, om het in eerste instantie al te laten passen. Daarnaast moet het ook nog eens mooi staan. Ik zou wel wat kortere laarzen willen hebben die mooi flatterend staan. Misschien een iets hogere enkellaars? Of gewoon langere laarzen? Ik ben er nog niet over uit, maar ik wil deze herfst zeker weten een paar leuke laarzen!

5. Een hoed

Ik heb echt geen flauw idee of ik wel een hoedenmens ben en of ik wel überhaupt een hoedenhoofd heb, maar toch wil ik het gaan uitproberen. Waar draag je zoiets? En wanneer? En hoe kan je het leuk combineren? En hoe weet je óf zo’n hoed je wel staat? Wat voor soort dan? Allemaal vragen die door mijn hoofd heen spoken. Het liefst zou ik een zwarte hoed nemen, want dat past overal bij. Ik vind een hoed altijd erg mooi staan bij anderen, dus ik hoop dat het mij ook zal staan.

6. Donkere lipstick

YES! Met een mooie zwarte winged eyeliner vind ik een donkere lipstick echt ge-wel-dig. Het liefst een donkerrode. In de collage heb ik een lipstick van MAC geplaatst, maar het mag natuurlijk ook een andere zijn. Het is natuurlijk wel een beetje een hype, maar goed. Ik vind het erg mooi staan en ik ga ook hard op zoek naar een mooie donkere lipstick!

Dit waren mijn herfst musthaves! Wat zijn die van jouw?

Dit was trouwens mijn 100e blogpost! Toch wel een beetje een mijlpaal waar ik heel blij mee ben!

Bedankt voor het lezen & tot snel! x 

‘Bloglovin

Bron foto’s: 

4 gedachtes over “Mijn herfst-musthaves/wishlist!

  1. Die vesten zijn heerlijk he? Die lipstick vind ik ook prachtig. Wil zelfs graag nog Sin van MAC, een prachtige donkerrode kleur ook. Gefeliciteerd trouwens met je 100e blogpost. Op naar de volgende 100!

  2. Wat heeft de herfst toch een hoop leuke trends hé?! ❤ Ik ben dol op hoedjes, overknee laarzen, fijne warme sjaals, ik wil het allemaal hebben hihi. Een hele donkere lipstick lijkt mij ook heel mooi voor de herfst, ik ben alleen bang dat ik er niet mee weg kom. Jou zal het overigens fantastisch staan ❤

Geef een reactie

