Picture Perfect #2

20151005_150730

Een nieuwe week en dus ook een nieuwe Picture Perfect! Wil je weten wat Picture Perfect nou precies is? Klik dan hier. Lees mee wat ik deze week allemaal deed!

Maandag

Ik begon de middag thuis met een smoothie. Hij was niet heel lekker gelukt, want ik had geen bananen meer in huis. Ik dronk ‘m snel op, omdat ik het zonde vond om het weg te gooien. Ondertussen las ik wat blogs.

20151005_165634

Ik vergeleek wat WordPress hostings. Ik zit er over na te denken om over te gaan op WordPress.org, maar ik twijfel nog heel erg. Bloggen is echt mijn hobby en ik haal er geen geld o.i.d. uit, dus is het dan wel verstandig om ervoor te gaan betalen? Ik ben er nog niet helemaal over uit. Zit jij al bij een WordPress of Blogger host?

Dinsdag

20151006_113940

Dinsdag speelde mijn herfstdip weer eens op, en ik bleef thuis. Ik besloot te ontbijten met havermout.

20151006_121911

Fleur Sophia beantwoorde al mijn vragen in haar ask me anything. Vond ik heel erg leuk!

20151006_141039

Bibi kwam bij me liggen, en dat doet ze niet heel vaak. Ze viel in slaap en ik keek ondertussen wat Youtube-filmpjes.

 

20151006_202842

De twee spruiten samen!

Woensdag

20151007_115043

Lunch! Ik had eerst ’s ochtends om 07:50 rijles. Daarna had ik op school opnames voor een opleidingsfilmpje. Daarna konden we eindelijk lunchen met de hele klas.

20151007_170311

Ik las wat blogposts, deze was van Teske. Ik was het niet helemaal met haar eens, maar dat geeft niks. Ik vind het juist wel leuk dat mensen verschillen van mening.

20151007_191908

Ik was alleen thuis en ik at leftover macaroni. Om het toch nog een beetje gezellig te maken voor mezelf, keek ik de eerste film van The Princess Diary’s.

Donderdag

20151008_212448

Donderdag had ik eerste stage, en daarna kwam mijn beste vriendin langs. We gingen de bossen in, zodat ik een beetje kon oefenen met auto rijden. Heel slecht en het mag niet, I know. We bleven niet lang en gingen daarna naar de Burger King. Onderweg naar huis gebeurde er iets wat niet heel fijn was. We zag een kat die was aangereden en daardoor helemaal aan het spacen was. Hij tolde helemaal en het leek eigenlijk net alsof hij een muis aan het vangen was. We twijfelden geen moment en besloten te stoppen. We zaten echter wel op een 50-km weg en konden niet zomaar daar stoppen. We haasten ons naar de kat toe, en toen we daar aankwamen was die helaas net overleden.

Als je ooit in zo’n situatie komt, probeer dan maar niet de dierenambulance te bellen. Het duurde zo’n 10-15 minuten voordat ik eindelijk met iemand in gesprek kwam. Een andere automobilist was ook gestopt, en ook die kon niemand aan de lijn krijgen. Zij belde de politie en die vertelde ons dat er iemand van de gemeente eraan zou komen. Na een uur wachten besloot ik om de politie te bellen, en die vertelde mij dat er helemaal niemand onderweg was. Een ander stel was ook gestopt, en die kwamen met het idee om de kat mee te nemen. Dat deden we, en we hadden gelijk een bericht op Facebook gezet. Er reageerde iemand met een chip-lezer, en de kat was inderdaad gechipt. We belde de eigenaresse en dat was nog best moeilijk.

De vrouw was uiteindelijk ontzettend dankbaar dat we hem niet zomaar hebben achtergelaten en zoveel moeite hadden gedaan om het baasje te vinden. We vonden het allemaal erg sneu voor die vrouw, want het was echt haar kindje.

Vrijdag

20151009_125026

Bijna weekend! Maar eerst nog stage. Tijdens de lunch pauze besloten we buiten te gaan zitten, want het was heerlijk weer!

20151009_221916

Lieve Leeloo zat ons die avond aan te staren vanuit de krabpaal. Ze is een schatje, maar soms wel een beetje vreemd. Jay vierde zijn verjaardag voor zijn vrienden die avond. Het was een fijne avond voor hem en ik was blij dat hij het nog gevierd had.

Zaterdag 

20151010_130450

Ontbijt! Ik at twee boterhammen, en ik nam er nog een kopje thee bij.

20151010_152733

Ook op zaterdag was het heel mooi weer. Wel een beetje fris, maar de zon scheen en de lucht was blauw.

20151010_152755

Ik maakte deze car-selfie. We gingen naar de markt om groente en fruit in te slaan!

20151010_203731

Daarna gingen we naar mama. Jay had een housewarming, en hij kwam met het idee dat het misschien leuk zou zijn als mijn zusje hier zou slapen. Dus dat deden we!

20151010_203803

We keken samen de finale van Dance Dance Dance onder het genot van chocolade pepernoten en thee! Zusjelief keek het niet af, maar ik wel. Het was een leuke finale met terechte winnaars!

Zondag

20151011_135539

Zondag maakte ik alleen deze foto. Dit was mijn ontbijt/lunch. Die groene smurrie die je daar zit, is avocado! Die middag brachten we mijn zusje naar huis en deden we boodschappen. ‘S avonds gingen er weer wat afleveringen van Teen Wolf doorheen. Daarna was het tijd om te slapen!

En dan was dit mijn week! Hoe was jouw week?

Bedankt voor het lezen & tot snel! x 

Geef een reactie

