‘Essence Happy Girls Are Pretty Sheer Lipbalm 01 Pretty You’ review

DSC_0937

Laatst kon je al mijn review lezen over de contour set uit de Happy Girls Are Pretty collectie van Essence. Toen ik die kocht, nam ik ook gelijk deze Lip Balm mee.

DSC_0939

De lipbalm zit in een huls die je zeg maar omhoog kan draaien. De huls heeft precies dezelfde kleur als de lipblam, zo kun je in één oogopslag dus zien welke kleur je pakt. Hij is ook lekker klein, waardoor je niet snel foutjes maakt tijdens het aanbrengen. De verpakking is verder vrij simpel, maar dat vind ik prima.

DSC_0942

Voor een lipbalm vind ik de swatch nog best gepigmenteerd. Op de foto lijkt hij zelfs een beetje mat, maar dit is niet zo. De kleur vind ik ook erg mooi. Mooi roze maar niet te heftig, en ook zeker geschikt voor elke dag.

DSC_0977

Lippen zonder iets erop (ik heb een wondje, au). 

DSC_0997

En dan de lippies met de lipbalm! Zoals je ziet is ‘ie prima gepigmenteerd, niet zoveel op aan te merken. Essence noemt het dan ook geen lipstick, maar een lipbalm. Als je dus van meer pigment houdt, dan zou ik eerder kiezen voor een lipstick. Deze lipbalm heeft ook een zoet geurtje, moet je van houden.

Ik vind het een leuke aankoop, en al helemaal voor die prijs. Ik hou persoonlijk van dit soort producten, omdat je ze makkelijk en snel even kan bijwerken. Ideaal voor op school of op je werk! Ook vind ik dit een mooie everyday kleur. Hij blijft trouwens ongeveer zo’n uurtje goed zitten. Een hapje en een drankje overleeft deze helaas niet.

Deze limited edition collectie ligt nog tot medio oktober in de winkels, dus je kan ‘m nog scoren.

Heb jij al iets uit deze collectie? 

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

8 gedachtes over “‘Essence Happy Girls Are Pretty Sheer Lipbalm 01 Pretty You’ review

Geef een reactie

