‘Max & More PerfectBrows Eyebrow Powder Light’ review

Ook Action heeft tijdens de assortiment wisseling er wat leuke nieuwe producten bijgekregen. Zo ook deze wenkbrauwpoeder.

DSC_0293

In het doosje zitten twee kleuren poeder, een donkere en lichte. Ik dacht dat de lichtere kleur wel geschikt zou zijn om aan het begin van de wenkbrauw aan te brengen, maar dat was niet zo. Bij de swatches zul je zien waarom.

DSC_0300

Dit zijn de tools die erbij zitten. Ik ga ze zelf niet gebruiken, maar wel heel leuk dat ze dat erbij doen. Dit is bijvoorbeeld mega handig als je niet zoveel geld te besteden hebt om andere kwasten te kopen.

DSC_0297

De kleurtjes nogmaals in close up. De kleur links ziet er een beetje bruin-assig uit, en de kleur daarnaast ziet er van zo dichtbij wel erg licht uit.

DSC_0302

En de swatches! Inderdaad een bruine kleur met een assige ondertoon. De lichtste kleur is denk ik meer bedoeld als een soort highlighter. Het pigment ziet er prima uit verder. De poeder brokkelt wel een beetje, maar dat geeft niet zoveel.

DSC_0306

Wenkbrauw zonder product erop.

DSC_0317

En met de poeder! De highlighter heb ik maar niet gebruikt, dat zou een beetje een gek gezicht zijn. Het is een prima wenkbrauwpoedertje. Je ziet geen mega erg verschil, want daar hou ik bij mezelf niet zo van. Ik hou meer van natuurlijke wenkbrauwen.  Ik ben gegaan voor de kleur light, want medium vond ik er toch wel héél erg donker uitzien.

Ik ben zelf tevreden over de poeder en kan er eigenlijk niet zo veel meer over vertellen. Volgens mij heb je nog twee andere kleuren van deze wenkbrauwpoeder. Ik pak hem er regelmatig bij, dus hij doet niet onder voor mijn Essence wenkbrauwpoeder.

Je kunt deze wenkbrauwpoeder voor €0,89 kopen bij de Action.

Wat is jouw favoriete wenkbrauwpoeder?

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

4 gedachtes over “‘Max & More PerfectBrows Eyebrow Powder Light’ review

  1. Wow die ga ik misschien ook eens proberen! Ik heb die van Catrice al vaker gekocht maar ik laat ALTIJD dat doosje vallen waardoor het dekseltje stuk gaat en dan kan ik ‘m nooit meer meenemen haha. Dus een nóg goedkopere is dan misschien de uitkomst voor mij. 😉

Geef een reactie

