‘Max & More Red Lips lipstick + lipliner – Dark Red’ review

DSC_0275

Ook het make-up huismerk van de Action heeft een een update gehad. Er zijn een boel nieuwe producten, waaronder deze combo van lipstick en een lipliner. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit hiervan!

DSC_0278

Dit is de combo die in de verpakking zit. Een lipstick en een lipliner. Ik heb gekozen voor de kleur Dark Red, maar je had ook nog een lichtere kleur rood.

DSC_0288

De swatches. De kleuren zijn precies hetzelfde, en dat is fijn als je ze allebei wilt gebruiken. De pigmentatie is niet top, je zult echt een paar keer over je lippen heen moeten gaan als je full coverage wilt.

DSC_0313

Even ter vergelijking, mijn lippen zonder iets erop.

DSC_0322

En mijn lippen met de lipstick. Zoals je kunt zien benadrukt deze lipstick de velletjes op mijn lippen wel heel erg. Ik heb ze expres niet weggehaald, omdat ik het belangrijk vind om te zien of een lipstick velletjes benadrukt of niet. Deze doet dat helaas dus wel.

De kleur trekt een klein beetje in je lippen, maar blijft verder niet geweldig goed zitten. Voor een lipstick met zo’n zacht prijsje, hoef je dat eigenlijk ook niet te verwachten.

Je kunt deze lipstick en lipliner kopen voor €0,79 bij de Action.

Heb jij make-up van Max & More? 

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

Een gedachte over “‘Max & More Red Lips lipstick + lipliner – Dark Red’ review

  1. Ik heb eigenlijk heel weinig make-up van Max & More, maar ik vind deze kleur wel echt heel mooi! Misschien wat vaker bijwerken, maar ik vind het resultaat best wel tof!

Geef een reactie

