‘Essence All About Roses Eyeshadow palette’ review

DSC_0677

Essence heeft haar All About- palettes vernieuwd! Ik had nog geen van deze palettes dus besloot ik er een mee te nemen. Maar vind ik deze ook fijn?

DSC_0680

Zoals ik al zei zijn de palettes vernieuwd. Er zitten nu acht kleuren in, in plaats van zes. Het palette is niet groot en kan je daarom ook makkelijk meenemen. Dit soort kleurtjes had ik eigenlijk nog niet echt in mijn bezit, dus daarom leek deze me leuk om mee te nemen. Normaal gesproken draag ik dit soort roze-paarse tinten nooit.

DSC_0681

De kleuren in close-up! Ik vind het een erg leuke kleurencombinatie. Je kunt er een leuke neutrale look mee maken voor overdag, maar ook een leuke, gewaagdere avondlook. Er zitten zowel matte als glanzende kleuren in.

DSC_0685

De swatches van de bovenste rij.

DSC_0688

De swatches van de onderste rij.

DSC_0840

Dit is de look die ik met het palette heb gemaakt.

DSC_0839

Ik vond de look zelf erg mooi geworden, en heb hem diezelfde week nog een keer gedragen. Ik heb zowel de matte als de glanzende lichtroze-paarse kleur aangebracht op het bewegende ooglid. De derde bruine kleur van de bovenste rij en de laatste bruine kleur van de onderste rij, bracht ik aan in de crease. Ook bracht ik diezelfde combo aan op de onderste wimper rand. De allereerste kleur uit het palette bracht ik aan in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauw bot. Tenslotte bracht ik de donkerpaarse kleur aan in de buitenste ooghoek.

Met dit palette kun je erg uiteenlopende looks maken, wat ik zelf erg leuk vind. De oogschaduw blijft met een oogschaduw basis (ik gebruikte de I Love Stage van Essence), de hele dag prima op zijn plek zitten. Ik raad dit leuke doosje dus zeker aan, en al helemaal als je van dit soort kleurtjes houd!

Je kunt dit palette kopen bij drogisterijen waar ze Essence verkopen voor €3,99

Heb jij al een All-About palette?

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

4 gedachtes over “‘Essence All About Roses Eyeshadow palette’ review

Geef een reactie

