‘NYC Ultra Last lipstick 418 Sugarplum’ review

DSC_0254

Deze leuke lipstick zag ik liggen bij de Action voor een prikkie, dus ik nam ‘m mee. Kijk je mee?

PicMonkey Collage1

De lipstick zelf zit in een zwarte huls met een doorzichtige dop. De verpakking ziet er eerlijk gezegd een beetje goedkoop uit, en zo voelt hij ook aan. Dit geeft natuurlijk helemaal niks, want het zegt niets over de lipstick zelf.

DSC_0257

Voor de geïnteresseerden heb ik hier de ingrediënten lijst.

DSC_0266

Dit is de lipstick kleur. Hij heet Sugerplum en het is inderdaad ook wel een plum kleurtje. Een beetje paars-roze en hij lijkt een soort zilveren gloed te hebben. Het ziet er een beetje uit alsof er minuscule zilveren glittertjes inzitten.

PicMonkey CollageEn dan de swatches! Inderdaad een paars-roze kleur met een zilveren gloed. Het neigt een beetje naar metallic, vind ik zelf.

DSC_0313

Mijn lippen zonder iets erop.

DSC_0326

En met de lipstick. De kleur vind ik apart, maar wel mooi. Hij staat gelukkig wel, en dat heb ik niet vaak met metallic lipsticks. Hij benadrukt de velletjes op mijn lippen ook niet heel erg. Natuurlijk wel een klein beetje, maar ik heb het erger gehad/gezien.

De lipstick heeft een hele romige structuur en dat voelt fijn aan op de lippen. Het voelt meer als een fijne lippenbalsem. Doordat de lipstick zo romig is, heb ik ook het idee dat hij wat sneller gaat ‘glijden’. Dit geeft op zich niks. Ik denk dat de lipstick ongeveer een uurtje echt goed blijft zitten. Een hapje en drankje overleeft hij helaas niet. Omdat hij zo romig is, zul je hem vaker moeten bijwerken.

Je kunt deze lipstick kopen bij de Action voor ongeveer €0,99.

Heb jij al een lipstick van NYC? 

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

Een gedachte over “‘NYC Ultra Last lipstick 418 Sugarplum’ review

Geef een reactie

