‘Essence Eyebrow Stylist & Make Me Brow’ review

DSC_0130

 

Wenkbrauwen zijn best belangrijk als het om je gezicht gaat, vind ik dan. Vroeger had ik nooit gedacht dat ik wenkbrauwen zo belangrijk zou vinden, maar toch is het gebeurd. Een make-up look ziet er vaak toch wat ‘leeg’ en ‘kaal’ uit als de wenkbrauwen niet zijn gedaan, vind ik dan. Ik kwam dit setje tegen bij de Kruidvat en besloot zowel de Stylist Set als de Make Me Brow wenkbrauw-gel mee te nemen. Lees & kijk mee wat ik ervan vind!

DSC_0132

 

We beginnen met de Eyebrow Stylistset. Het is een klein doosje van plastic, en op een ander stukje plastic zit het product. Je schuift het doosje open aan de rechterkant. Ik vind het doosje er erg goedkoop uitzien en ook aanvoelen. Maar, dat zegt natuurlijk niets over het product zelf.

DSC_0133

 

In het doosje zitten nog wat verborgen tools. Er zit een papiertje in met daarop beschreven hoe je je wenkbrauwen bijvoorbeeld kunt doen. Verder zitten er nog van die plastic ‘richtlijnen’ bij. Je houdt deze tegen je wenkbrauw aan en brengt het product aan in de uitgesneden wenkbrauw. Op deze manier hoef je niet zoveel na te denken over de vorm die je je wenkbrauwen gaat geven, je kiest gewoon een plasticje uit.

DSC_0139

 

Ook zit er een kwastje bij, maar deze vind ik te slap en te onhandig, dus die gebruik ik niet.

DSC_0146

 

De ingrediënten.

DSC_0137

 

En dit zijn de kleuren die erin zitten. Het deukje zat er niet in hoor, maar ik was zelf zo onhandig om er met mijn nagel in te prikken. Ik heb het donkerste duo uitgekozen, er is dus ook nog een lichtere variant voor blondines bijvoorbeeld.

 

DSC_0144

 

De swatches.

DSC_0147

 

Ook heb ik nog de Make Me Brow wenkbrauw-gel gekocht. Dit is een wenkbrauw-gel met een kleurtje, dus hij is niet doorzichtig.

DFDF

 

De verpakking is heel normaal, en lijkt eigenlijk een beetje op een mascara verpakking, maar dan iniemini. De gel is er voor bedoeld om de wenkbrauwhaartjes de hele dag goed op hun plek te laten zitten, en natuurlijk een kleurtje te geven.

DSC_0156

 

En dit is de kleur van de wenkbrauw-gel. Gewoon donkerbruin met een assige (is dat eigenlijk wel een woord?) ondertoon.

DSC_0199 DSC_0200

 

Dit zijn mijn wenkbrauwen (en puisten, maargoed) zonder dat er iets mee gedaan is. Ik zie dat het wel weer een beetje tijd is om ze te epileren.

DSC_0203

 

Dit zijn mijn wenkbrauwen met alleen de wenkbrauwpoeder. Ik heb aan het begin van mijn wenkbrauwen de lichtste kleur gebruikt. Op de staart van de wenkbrauw heb ik de donkerste kleur aangebracht. Ik vind het resultaat erg mooi geworden. Hij doet niet onder een wenkbrauwpoeder van €20 die ik al eerder had.

DSC_0218

 

En dit zijn mijn wenkbrauwen met wenkbrauwpoeder en met de Make Me Brow gel. Ook hier vind ik het resultaat erg mooi. Je kan goed zien dat de wenkbrauw-gel een kleurtje afgeeft, mijn wenkbrauwen zijn duidelijk donkerder.

Al met al ben ik echt tevreden met dit setje, en sinds ik ze heb, gebruik ik ze dagelijks. Dit werkt prima voor mij en het is niet nodig om dure producten, bijvoorbeeld van Anastasia, aan te schaffen.

Je koopt de Essence Eyebrow Stylist Set voor €2,59, en de Essence Make Me Brow, ook voor €2,59, bij Kruidvat of andere drogisterijen waar ze Essence verkopen.

Wat gebruik jij voor je wenkbrauwen? 

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

 

Een gedachte over “‘Essence Eyebrow Stylist & Make Me Brow’ review

Geef een reactie

