‘Maybelline Colortattoo 20 Turquoise Forever’ review

DSC_0159

 

Ze staan erom bekend om de hele dag muurvast op hun plek te blijven zitten, de Maybelline Colortattoo’s. Ik besloot er nog eentje bij te halen en vandaag ga ik laten zien wat ik van deze kleur vind.

DSC_0158

 

Ik heb er al vier in mijn bezit, waarvan je hier de review kunt lezen. Deze kleur wou vriendjelief toen ook voor mij kopen, maar die was helaas al uitverkocht. Best logisch ook, want het is een prachtige kleur.

DSC_0161

 

 

De Colortattoo zit in een glazen potje met een draaidop. Het is, zoals de naam al zegt, een prachtige turquoise kleur. Ik vind zo’n kleur persoonlijk erg leuk om bijvoorbeeld als een pop of colour op je onderste wimperrand aan te brengen. Als eyeliner kan het ook heel leuk zijn, maar je kunt er ook een hele look mee maken. Het is maar wat jij leuk vindt.

DSC_0162

 

Nee hoor, er heeft niemand aan gezeten. Ik was zelf zo stom om er met mijn vingers in te gaan lopen smeren, oops. Goed, hier zie je de kleur wat beter. Mooi is ie, hé? Je kan het product op verschillende manieren aanbrengen, bijvoorbeeld met je vingers of met een kwast.

DSC_0168

 

De swatch! In het echt is de kleur wat feller. Het product heeft een fijne romige structuur en smeert makkelijk uit. Je moet wel zorgen dat je niet té veel product pakt, want dan kan het product nogal korrelig en opgehoopt worden.

DSC_0218

 

Dit is de look die ik met deze kleur heb gemaakt. Ik heb ook twee van mijn andere Colortattoo’s erbij gepakt en deze ook gebruikt. Op het bewegende ooglid heb ik de kleur On And One Bronze gebruikt, en in de binnenste ooghoek de kleur Eternal Gold. En op de onderste wimperrand natuurlijk Turquoise Forever!

DSC_0225

 

Ik heb de look hier even zonder eyeliner gemaakt, maar je kan het natuurlijk ook met eyeliner dragen. Ik vind zonder persoonlijk leuker, omdat het van zichzelf al best een ‘drukke’ look is. Ik vind ook dat de eyeliner een beetje het effect van de felle kleur op de onderste wimperrand verpest.

DSC_0235

 

Hier de look nog een keer, maar dan met (een beetje slordig aangebrachte, sorry) eyeliner.

De Colortattoo’s blijven een dagje goed op hun plek zitten. Je kunt aan het einde van de dag natuurlijk wel zien dat de kleuren zijn vervaagd en wat in de lijntjes zijn getrokken. Verder werken de colortattoo’s erg fijn en ze zijn het zeker waard om in te investeren. Net als bij de andere kleurtjes, ben ik over deze ook weer erg tevreden.

Je kunt de Maybelline Colortattoo’s vinden bij de drogisterij voor €9.99.

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

2 gedachtes over “‘Maybelline Colortattoo 20 Turquoise Forever’ review

Geef een reactie

