Max Factor Lipfinity ‘350 Essential Brown’ review

DSC_0109

 

Tijdens de 1+1 gratis op make-up actie bij de Kruidvat ging ik helemaal los. Ik was al een hele poos benieuwd naar de Lipfinity van MaxFactor, maar de prijs is nou niet bepaald heel budgetproof. Deze actie was dus een mooie gelegenheid om de Lipfinity uit te proberen. Lees en kijk mee wat ik ervan vind!

DSC_0110

 

In de verpakking zitten twee tubes. De één bevat een kleur, en de ander is eigenlijk een soort balsem. Je hebt ze allebei nodig.

PicMonkey Collage

 

Als eerste breng je de kleur aan. Ik heb gekozen voor 350 Essential Brown, omdat ik dit een mooie neutrale kleur vind. Hij is niet te opvallend en leuk voor elke dag. Als je de kleur aanbrengt, drogen je lippen enorm uit, maar daarvoor hebben we de balsem.

PicMonkey Collage2

 

De balsem breng je als tweede aan. Deze zorgt ervoor dat de lipstick een mooie glans krijgt en dat je lippen natuurlijk niet meer zo droog aanvoelen. De kleur zou 24 uur lang goed moeten blijven zitten, maar de balsem moet je gedurende de dag wel opnieuw aanbrengen.

DSC_0118

 

De swatch! Een mooie roze/bruine kleur met een beetje paars erin. In de huls en op de swatch ziet hij er in ieder geval erg mooi uit!

DSC_0242

 

Dit zijn mijn lippen zonder iets erop, kale lipjes dus.

DSC_0244

 

En dit zijn mijn lippen mét de lipstick en balsem erop (sorry voor de onscherpe foto, spiegelreflexcamera’s zijn een beetje lastig af en toe). Deze kleur is echt een ‘my lips but better’ kleur, en ik ben ervan overtuigd dat ik deze erg veel zal dragen.

DSC_0246

 

Hier zie je de kleur nog wat beter. Ik vind de kleur erg mooi en ik vind ook dat de kleur me goed staat. In het midden van mijn lippen pakt de lipstick niet zo goed, zoals je op de foto kunt zien. De lipfinity overleeft een hapje en een drankje zeker weten. Of die nou écht 24 uur blijft zitten? Nee, dat denk ik niet. Misschien als je de balsem niet zou gebruiken? Dan zou de lipstick echt in je lippen ‘stainen’ en dan blijft het misschien wél heel lang zitten. De swatches op mijn hand, die ik toen maakte in de winkel, bleven zeker zo’n 12 uur zitten. Dit was wel zonder de balsem, dus wie weet werkt het op de lippen ook zo!

Ik ben in ieder geval zeker tevreden hierover, en wie weet schaf ik in de toekomst nog veel meer kleuren aan!

Max Factor Lipfinity kun je bij de drogist kopen voor €16,99.

Wat zijn jouw ervaringen met lipfinity?

Bedankt voor het lezen & tot snel!

 

6 gedachtes over “Max Factor Lipfinity ‘350 Essential Brown’ review

  1. Een hele mooie kleur! Staat je goed! Jammer eigenlijk dat ze die actie maar af en toe hebben, want €16,99 voor een lipstick is toch wel even wat duur… haha.

  2. Wat een mooie kleur! Staat je prachtig! Jammer dat die actie niet vaker bij het kruidvat is, €16,99 voor een lipstick is toch wel prijzig ;-). Fijn dat jij er nu meer hebt kunnen krijgen voor dezelfde prijs!

    • Dankjewel! Ja dat vind ik ook, een keer in de twee maanden zou fijn zijn! Het zijn inderdaad best dure lipsticks. Leg er even €2 bij en je hebt al een MAC Lipstick, niet dat die zo goedkoop zijn, maargoed. Haha 🙂

      • Haha, nee precies. Maar als ze dan ook bevallen, waarom dan op zoek gaan naar een ander merk ;-). Deze staat je in ieder geval prachtig.

Geef een reactie

