Favoriete Nederlandse Youtubers

PicMonkey Collage

Youtube video’s bekijken behoort, net als blogs lezen, zeker tot mijn dagelijkse rituelen. De laatste 1,5 jaar heb ik zeker wat favoriete Youtube’ers gekregen. Vandaag ga ik je vertellen welke dat zijn en waarom zij mijn favorieten zijn.

Ze zijn niet op volgorde van 1 tot 10. Ik heb niet één Youtuber als favoriet. Dat komt omdat ik de verschillende persoonlijkheden en videostijlen heel erg leuk vind.

1. Teske 

 

teske

Ik vind Teske leuk, omdat we allebei ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Daardoor hebben we ook best veel van dezelfde interesses. Haar video’s vind ik bijna altijd wel leuk, met name de shoplogs. Ik vind het ook zo knap van haar dat ze zich steeds meer keuzes maakt waar zij zich prettig bij voelt.

Klik hier om naar haar Youtube-kanaal te gaan.

2. Manon

manon

Manon vind ik zo leuk omdat haar video’s er altijd zo clean en mooi uitzien. Ook zijzelf ziet er altijd prachtig en verzorgd uit. Ze is lekker girly en daar houd ik wel van. Ze bewerkt haar video’s altijd heel mooi en zet er altijd een leuk muziekje onder, wat het nog leuker maakt om te kijken. Ze maakt leuke video’s en ze vlogt ook regelmatig, dat is ook leuk om te zien.

Klik hier om naar haar Youtube-kanaal te gaan.

 

3. Diana

diana

Diana vind ik leuk omdat zij best wel anders is dan dat ik ben. Haar kledingstijl en die van mij verschillen echt enorm, maar ik vindt die van haar eigenlijk leuker, haha. Ze is lekker spontaan in haar video’s en heeft eigenlijk altijd wel leuke ideeën voor haar video’s.

Klik hier om naar haar Youtube-kanaal te gaan.

 

4. Mascha

mascha

Mascha’s video’s vind ik leuk om te zien omdat zij al een stuk ouder is en een echte ‘business woman’. Ook vindt ik haar persoonlijkheid lekker vrolijk en ik vind dat je goed kan terug zien dat ze haar werk met veel plezier doet. Oh, en ze maakt ook echt te gekke planningen waar ik zelf ook veel aan heb gehad!

Klik hier om naar haar Youtube-kanaal te gaan.

 

5. Anna 

anna

Anna’s video’s vind ik leuk omdat zij zo’n lekker positief persoon is en dat inspireert mij altijd best wel erg. Ook zij heeft zo’n ‘business woman’ uitstraling.

Klik hier om naar haar Youtube-kanaal te gaan.

 

6. Nikkie

nikkie

Omdat zij gewoon DE NikkeTutorials is, do I need to say more?

Klik hier om naar haar Youtube-kanaal te gaan.

 

Verder volg ik nog zo’n 20.300 (grapje) andere Youtubers, die ik ook heel erg leuk vindt. VeraCamilla, Misslipgloss en Monica Geuze bijvoorbeeld. Of Sarah van UltimateFashionLover, Crocojill en Lottelovesbeauty. Genoeg leuke meiden die genoeg leuke video’s maken.

Wie zijn jouw favoriete Youtubers?

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

2 gedachtes over “Favoriete Nederlandse Youtubers

Geef een reactie

