Geen concentratie?

IMG_20150512_104744
Deze foto heeft verder niks te maken met de blogpost, maar ik vond ‘m zo lief, dat ik hem even wou delen.
Dit is Bibi, onze nieuwe aanwinst. 

Op dit moment zit ik op school, en ik heb de les Nederlands. Ik wil echt wel iets nuttigs doen, geloof me, maar mijn concentratie is zó ver te zoeken. Volgens mij ligt het ergens in Australië. Dan maar even een losse hersenspinsel op mijn blogje tikken.

De laatste loodjes van school zitten eraan te komen (of zijn eigenlijk al bezig) en ik moet echt even gas geven wil ik overgaan dit jaar. Gelukkig heb ik een heel overzicht gemaakt van opdrachten die ik nog moet inhalen, dus ik weet precies wat ik nog moet doen. Het is heel wat, maar als ik even mijn best doe dan moet het gaan lukken. Ik moet wel, anders ga ik niet over, en ik heb geen back-up plan. Je kunt je dus vast wel voorstellen dat ik het nu even wat drukker heb dan normaal. Dingen zoals werken, sporten en bloggen moet ik nu helaas op een lager pitje zetten. Ik probeer er wel zoveel mogelijk aandacht aan te besteden, maar soms lukt dat niet helemaal.

Even wat leukers, ik ben wél weer actiever op Youtube! De afgelopen week heb ik dagelijks gevlogd, en dat beviel me erg goed. Ik heb besloten door te vloggen, maar dan in de vorm van een weekvlog. Als je benieuwd bent, dan kun je je hier abonneren op mijn Youtube-kanaal, zodat je op de hoogte kan blijven van al mijn nieuwe video’s. Als het allemaal goed lukt qua tijd, komt er iedere dag een nieuwe vlog online.

Verder heb ik een aantal leuke producten die ik kan reviewen voor mijn blog, dus die reviews komen er nog aan! Op Instagram ben ik tegenwoordig ook weer veel actiever, dus hier kun je me ook volgen.

Ik ga nu gauw weer verder op school. Hopelijk  komt er nog iets nuttigs van mij terecht vandaag. En ik gisteren maar denken dat dit een productief dagje zou worden. Gelukkig kan ik vanavond weer knuffelen met Bibi voor de nodige ontspanning.

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

2 gedachtes over “Geen concentratie?

Geef een reactie

