MAC Faux

MacFaux2.2 

We kennen hem allemaal wel, de bekende MAC Faux lipstick. Deze lipstick is ook wel bekend als de ‘Kylie Jenner lipstick’. Ik was al een lange poos benieuwd naar deze lipstick, maar ik wist ook dat deze vrijwel altijd uitverkocht was. Toen ik hem in de online shop van Douglas zag, besloot ik hem te bestellen. Dit is trouwens ook mijn allereerste MAC product ooit!

MacFauxVerpakking1

De lipstick wordt verpakt in een zwart doosje met daarop een heleboel informatie. Ik heb weleens gehoord dat je de verpakkingen kunt bewaren en bij een MAC Counter kan inleveren. Je zou dan volgens mij iets gratis uit mogen kiezen, maar dat weet ik niet zeker.

MacFauxHuls1

De huls van de lipstick is mooi zwart, en het lijkt alsof er subtiele glitters doorheen zitten. De huls voelt verder niet goedkoop aan.

MacFauxIngredienten1

De ingrediënten.

MacFaux3.3 MacFaux1.1

De lipstick heeft verder een normale ‘draai verpakking’. Ook blijf het dopje verder goed op de lipstick zitten.

Maxfauxcollage1

De lipstick heeft een roze/bruine ondertoon, maar ik vind hem op de voorgrond vooral roze ogen. Het kan ook komen door mijn donkerdere huidskleur en lip kleur, maar ik vind hem persoonlijk niet erg bruin. Sommige ervaren de lipstick wél als bruin.

MacFauxSwatch1

De swatch! Snap je nu wat ik bedoel met meer roze dan bruin?

MacFauxLip1

En dit is uiteindelijk de kleur op mijn lippen! Ik vind persoonlijk dat ‘ie me een beetje bleek maakt, maar dit kan ik gemakkelijk oplossen door er een andere lipstick op of onder te dragen. De lipstick voelt fijn aan op de lippen, en blijft naar mijn mening ook erg goed zitten. Kort nadat ik de lipstick heb opgedaan, heb ik een schaaltje vlaflip gegeten, en een glas drinken gedronken. De lipstick zat er naar mijn mening hierna nog prima op.

Ik snap wel waarom iedereen fan is van de MAC lipsticks! Ze kunnen makkelijk een hapje en een drankje aan, en voelen fijn aan op de lippen. Ik ben ook fan! In de nabije toekomst wil ik ook zeker nog een leuk kleurtje scoren voor in de zomer. Het enige nadeel vind ik de prijs. Ik vind €19,- om voor een lipstick neer te leggen toch wel erg veel geld. Maar goed, wie mooi wilt zijn,  moet pijn lijden in de portemonnee!

MAC Faux is te koop in de online store van Douglas of bij een MAC verkooppunt. De prijs is €19,-

Heb jij al MAC producten in je bezit? Bedankt voor het lezen & tot snel! x 

5 gedachtes over “MAC Faux

Geef een reactie

