Kletsartikel #3

Snapchat-5031604675657380934

Hello there,

Long time no see! Wegens gebrek aan inspiratie en tijd, is er een lange tijd geen artikel/filmpje online gekomen op mijn blog. Ook ben ik niet zo actief geweest met het reageren op andere blogs. Heel jammer allemaal, maar ik begin beetje bij beetje steeds meer inspiratie te krijgen. Tijd om even bij te praten dus.

Gisteren (16 april) ben ik geopereerd aan mijn neusamandelen, die zijn er inmiddels uit. Sinds de afgelopen twee jaar ben ik weer erg vaak ziek, en de KNO arts vond het wel een goed idee om mijn neusamandelen te laten verwijderen. De operatie is gelukkig helemaal goed gegaan, maar daarvoor was het wel even een dramagebeuren. Ik was ontzettend zenuwachtig en vooral heel bang voor de narcose en voor de pijn. Alsof dat al niet erg genoeg was, kreeg ik in het ziekenhuis ook nog eens te horen dat mama niet mee mocht als ik onder narcose zou gaan. Op dat moment raakte ik licht (lees: extreem erg) in paniek en begon ik te huilen. Op dit soort momenten merk ik echt dat ik van binnen nog een kindje ben.

Gelukkig was dat probleem ook in no-time opgelost, want mama mocht alsnog mee!

Op dit moment zit ik op de bank met een dekentje, een raketje en een beker ranja deze blogpost te typen. Ik had vooral pijn aan mijn neus (of beter gezegd in mijn neus) verwacht, maar ik heb op dit moment vooral erg veel last van mijn keel. Dat betekent dus veel ijsjes, yoghurt en water.

Op school gaat het iets minder, ik heb nog steeds veel achterstanden. Ik ben wel bezig om deze in te halen, maar mijn hoofd staat er op dit moment niet zo naar. Ook volg ik een soort cursus om te leren plannen, dus ik hoop dat dit mij gaat helpen. Op deze manier hoop ik ook wat meer aan mijn blog te kunnen doen.

Zometeen ga ik nog wat blogjes doorlezen (en dit keer ook reageren!) en The Vampire Diaries terugkijken. Daarna ga ik lekker slapen en hopen dat mijn  keelpijn morgen iets minder is!

Bedankt voor het lezen & tot snel! x

Geef een reactie

