Plog 3 januari

20150103_125605

Het leek mij wel weer eens leuk om een dagje te ploggen! Ik had een gezellig dagje voor de boeg, dus kijk gezellig mee.

20150103_105421

 

Mijn dag begon met een lekkere warme douche, en daarna dit ontbijtje. Het zijn van die honing ontbijtgranen.

20150103_114734

 

Daarna even blogjes lezen en filmpjes kijken onder het genot van een kopje thee.

20150103_122759

 

Daarna was het tijd om te make-uppen! Toen ik net bezig was met het aanbrengen van de foundation, belde ineens beneden de politie aan. Ik schrok me natuurlijk helemaal dood met de gedachte ”wat heb ik nu weer gedaan?”. Ik dus zenuwachtig de deur open doen, toen de aardige politieagent zei: ‘niet schrikken, is niks ernstigs.’ Toen kon ik gelukkig weer ademhalen. Bleek dus dat er die nacht was ingebroken bij de snackbar tegenover mijn huis.

20150103_125605De uiteindelijke look. Simpele eyeliner met zwarte oogschaduw en een nude kleurtje op de lipjes!

20150103_125648

 

In de auto naar de stad, helaas was het een enorm regenachtig en grijs buiten. Ik ging trouwens samen met vriendlief. Eventjes wat spullen halen voordat de visite zou komen rond 16u.

20150103_131830

 

Even samen een krentenbol gehaald, om het af te leren…

20150103_170013

 

Eenmaal thuis aangekomen heb ik een deel van de gekochte spulletjes uitgepakt (voor de foto natuurlijk, haha). We zijn samen nog even langs mijn moeder geweest om wat spulletjes te brengen en op te halen. We hebben ook nog boodschappen gedaan bij de Albert Heijn. Onderweg naar mijn moeder kregen we een telefoontje van onze vakantie vrienden, of we zin hadden om wat leuks te doen.

20150103_183623

Een leuke verassing van onze vakantievrienden, maar wel een drukte thuis. Er was ook nog familie van mijn vriend.
20150103_183609

 

Iedereen bleef eten, dus we besloten dat we gingen grillen/gourmetten.

20150103_204149

 

Na het eten gingen we een bordspel doen met z’n vieren. Dit was Ben ik Napoleon? We hebben erg gelachen, dus het spel is zeker een aanrader.

20150103_230900

 

Aangezien onze vakantievrienden bleven slapen, hadden we besloten om wat leuks te gaan doen. Het werd bowlen!

20150103_232914

 

Mooie bowlschoenen! Haha, ik vind het altijd een onprettig idee dat er tientallen mensen voor mij die schoenen aan hebben gehad…

20150103_234054

 

Ik bakte er niks van, maar ik vond het wel erg leuk. We bowlden vrolijk verder onder het genot van frituurhapjes en een lekker drankje.

IMAG0284

 

Eenmaal thuis aangekomen waren we allemaal erg moe. We maakten een kopje thee en daarna gingen we heerlijk slapen!

Gisteren (zondag) zijn we met z’n alle naar de Ikea in Amersfoort geweest. Ook dat was erg gezellig.

Nou moet ik zeggen dat ploggen niet zo makkelijk is als het lijkt, daar heb ik me wel eens in vergist. Meestal vergeet ik foto’s te maken als ik heb besloten dat ik ga ploggen. Dit keer is het me wel aardig gelukt, moet ik zeggen.

Ik heb een gezellig weekend achter de rug, een goede manier om (helaas) de vakantie af te sluiten. Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad!

Fijne dag & tot gauw x

 

 

6 gedachtes over “Plog 3 januari

Geef een reactie

