I am back!

IMG_20141027_232339

 

Het is hier een hele poos erg rustig geweest. De afgelopen twee weken stonden een beetje in het teken van veel toetsen, en veel opdrachten die gemaakt moesten worden. Ik kwam een beetje in de knoop met alles, waardoor ik niet veel vrije tijd over had.

 

Daarnaast gaan mijn vriend en ik ook samenwonen! We hebben nu bijna twee weken de sleutel, en we zijn ook al druk bezig geweest met klussen! Ik vind het erg leuk, maar ook erg spannend. Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen nog maar kunnen verven, omdat we allebei erg druk zijn met school en werk. Aankomend weekend zijn we van plan om naar de Ikea te gaan. We moeten bijna alles nog kopen, behalve een koelkast, die stond er namelijk al. Ik denk dat ik het samenwonen in het begin erg onwennig ga vinden, maar dat is denk ik niet meer dan logisch. Ik heb er in ieder geval zin in!

Ik heb het bloggen wel gemist, en ik wil er nu ook veel actiever mee aan de gang gaan. Zo heb ik bijvoorbeeld al een paar leuke ideeën voor de feestdagen. Het klinkt nog best ver weg, maar het is al bijna zover! Verder hou ik continu mijn ogen en oren open voor inspiratie. Zoals ik al eerder heb verteld, vind ik het nog best lastig om elke keer nieuwe onderwerpen te vinden om over te bloggen. Ik hoop dat het met de tijd vanzelf beter zal gaan! Ik heb er zin in.

blog your heart outbron

Ondanks dat het hier een beetje stil was, en ik ook niet meer actief ben geweest met het reageren op blogs, heb ik alles wel gewoon gelezen en bekeken. Ik vind het zó leuk om te zien hoe iedereen elke keer weer meer groeit.

Voor nu ga ik Teske’s videoclip bekijken!

Fijne dag vandaag! x  

6 gedachtes over “I am back!

  1. Wat leuk dat je gaat samenwonen, al ben je nog zo jong! Ik ben nu bijna vier jaar samen met mijn vriend en wil ook graag samenwonen, kan niet wachten, alles lekker naar je eigen smaak inrichten etc. Maargoed, wij moeten nog even doorsparen helaas. Leuk dat je weer wat meer gaat doen met je blog, ik zal regelmatig even komen kijken!

  2. Super leuk om te horen dat je weer gaat bloggen! Haha grappig dat je ook Rewritten ging kijken! Ik vind het echt een gave clip en een mooi nummer!

Geef een reactie

