Drukdrukdruk

 IMG_20141021_234546

Long time no see! Nu ik weer aan een nieuwe opleiding ben begonnen, heb ik het drukker dan voorheen. Op dit moment heb ik ”vakantie”, maar zo noem ik het eigenlijk niet. Volgende week heb ik toetsweek, wat dus betekent dat ik nu elke dag bezig ben voor school. Ik wil graag een goed begin maken met mijn cijfers en niet gelijk beginnen met allemaal onvoldoendes. Helaas lijdt mijn blog hier ook een beetje onder. Zoals ik al eens eerder heb genoemd, ben ik niet goed in het plannen van dingen. Op dit moment vind ik school belangrijker dan mijn blog. Ik vind het bloggen leuk om te doen, maar ik verdien er geen geld mee. Als het een (bij) baan geweest zou zijn, dan dacht ik er natuurlijk ook heel anders over. Ook ben ik een stuk minder actief met het reageren op andere blogs, terwijl ik het altijd leuk vond om te doen.  Ik lees alles nog steeds door, maar neem niet de tijd om erop te reageren. Dit wil ik ook weer gaan oppakken.

Over twee weken heb ik bufferweek, wat betekent dat ik van alles in kan gaan halen waarmee ik achterloop en dat school activiteiten regelt. Na de bufferweek hoop ik helemaal bij te zijn met alles en misschien zelfs nog een beetje voor te lopen. Dan heb ik ook veel meer tijd over voor mijn blog en alles wat erbij hoort. Als iemand tips heeft om school met het bloggen te combineren, dan hoor ik dat natuurlijk graag!  Eventjes een korte update tussendoor, mocht iemand zich afvragen waarom het zo stil is hier. ^^

Fijne dag & tot gauw! x 

 

Geef een reactie

