October goals

large

Bron

Geïnspireerd door Teske, ga ik vanaf deze maand ook een maandelijks ‘goals’ artikel schrijven.  Ik wil per maand ongeveer 2 á 3 goals, om het een beetje haalbaar te houden.

1. Weer drie keer per week naar de sportschool.

Nu school weer is begonnen, vind ik het heel lastig om alles te plannen. School, huiswerk, werk, dansen, m’n blog en dan ook nog naar de sportschool. Ik vind het best lastig om die tijd ervoor te vinden. Ik begin wel steeds meer mijn draai te vinden, dus ik hoop dat ik deze maand vaker naar de sportschool zal kunnen gaan.

2. Beter plannen

Als er iets is waar ik niet goed in ben, dan is dat wel plannen. Ik stel altijd alles uit tot op het laatste moment, wat soms nog wel eens voor problemen kan zorgen. Voor school moet ik in een snel tempo doorwerken, en over een paar weken heb ik al toetsweek. Ik begin nu al een klein beetje achter te lopen, en dit wil ik eigenlijk de komende maand corrigeren. Dat wordt leuke notitie boekjes kopen en veel to-do lists maken!

3. Met regelmaat gaan bloggen

Dit heb ik al wel eens eerder laten voorbij komen op mijn blog. Ik wil graag wat regelmatiger bloggen op vaste dagen. Elke dag een artikeltje online krijgen, gaat mij helaas niet lukken. Ik vind het bloggen ontzettend leuk om te doen en ik wordt ook heel vrolijk van alle leuke reacties die ik krijg. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik soms echt gebrek aan inspiratie heb, en dan wordt het al een stuk lastiger voor mij om elke keer een blogpost te maken. Ik wil het liefst zoveel mogelijk dingen uit mezelf doen en bedenken, en zo min mogelijk de copycat gaan uithangen.  Inspiratie opdoen bij anderen is natuurlijk geen probleem, maar er moet ook wel eens wat uit jezelf komen. Ik wil in ieder geval gaan proberen drie keer in de week op maandag, woensdag en vrijdag een blogpost online te zetten. Natuurlijk zal ik, net als een hele boel bloggers, af en toe iets afkijken bij anderen, maar meestal zet ik er wel bij van wie ik het dan heb afgekeken. Ik hoop dat dit mij gaat lukken!

Dit waren ze dan, mijn doelen voor de maand oktober! Ik ben benieuwd of het mij allemaal gaat lukken, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Heb jij nog doelen voor de maand oktober?

Bedankt voor het lezen & nog een fijne dag verder! ♥

6 gedachtes over “October goals

  1. Wat leuk dat je je hebt laten inspireren door Teske! To-do-lists helpen echt heel erg goed bij t plannen! Succes met je goals, ik hoop dat t je gaat lukken 🙂 Liefs!

  2. Wat goed dat je wat doelen voor je zelf heb opgeschreven, dat betekend dat je er toch mee bezig bent! Inspiratie voor bloggen is ook lastig! Succes en het komt van zelf wel. En beter 1 goed en enthousiast artikel dan 10 in elkaar geflanste toch? Oh en ik zou graag thuis oefeningen willen gaan doen met mijn kettle bell! De sportschool is (nog) niks voor mij, dusja..

Geef een reactie

