Create it your way TAG

hBron

Na een lange tijd geen tag meer te hebben gedaan, leek het mij nu weer eens leuk om er één te doen. Zoals je aan de titel al kan zien, ga ik vandaag de Create it your way tag doen. Als je benieuwd bent naar mijn antwoorden, lees dan snel verder!

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Ik ben gek op de geuren mint en perzik. Ik denk dat het een combinatie zou zijn tussen die twee, een frisse geur, maar ook een zoete warme geur. Ik heb geen idee of die combinatie lekker zal ruiken, maar met deze twee geuren wil ik wel een gok wagen.

yankee candle

Bron

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?

Deze vind ik erg lastig, omdat er al onwijs veel soorten nagellak kleuren zijn. Toch zou ik gaan voor een mooie fel roze (niet neon) kleurtje. Roze is en blijft mijn favoriet.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Eentje maar? Ik zou een beautyproduct maken voor het gezicht van hele lichte, getinte en donkere huidjes. Het product moet natuurlijk wel budget zijn, net zoals Essence en Catrice. Of dit nou een foundation, concealer of bronzer is, maakt mij dan niet zoveel uit. Ik mis alleen wel écht budget producten voor de hele lichte en getinte/donkere huid.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?

Ik zou wel een mix willen tussen reality en fantasy. Ik vind het leuk om over dingen te lezen die in het echte leven niet (snel) zullen gebeuren, maar dat het toch realistisch blijft en je jezelf kan verplaatsen in de personages. Wat voor verhaallijn het precies zou worden, weet ik niet. Maar het zou dus zeker weten een mix zijn tussen reality en fantasy.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Precies hetzelfde als mijn boek!  Een mix tussen reality en fantasy. Wie daar in zouden spelen? Ik zou het leuk vinden als Ian Somerhalder, Leonardo DiCaprio en Johnny Depp erin zouden spelen als de mannelijke figuren. Voor de vrouwelijke acteurs zou ik kiezen voor Tatiana Maslany, Sandra Bullock en Emma Watson erin zouden spelen. Allemaal uiteenlopende acteurs en actrices, dus ik ben benieuwd hoe dat zou gaan lopen.

book

Bron

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Een gezellig en knus winkeltje, maar wel heel overzichtelijk en netjes. Ik zou er allemaal unieke, soort van limited edition spullen willen verkopen. Van kleding tot schoenen, haar producten tot make-up en allemaal leuke dingen voor in huis. De kleding en schoenen zou ik willen verkopen in een hele boel verschillende maten, en de make-up in verschillende ondertonen en kleuren, zodat er voor iedereen wel wat tussen zit. En omdat het allemaal unieke spullen zouden zijn, zou je niet snel iemand tegenkomen met hetzelfde. Zo’n soort winkeltje lijkt mij erg leuk. Ook zou je er kunnen eten en drinken in een gezellig hoekje. Ook zou er wifi beschikbaar zijn voor als je even wilt werken. Het ‘hoekje’ moet vooral comfortabel en knus zijn.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?

Eentje die goed is in opruimen, schoonmaken en plannen. Ik ben een enorme sloddervos en ik stel alles uit tot op het laatste moment. Ik zou dus wel een robot willen hebben die mijn troep voor mij opruimt en schoonmaakt. Ook zou hij mij wel op m’n vingers mogen tikken als er iets moet gebeuren of als ik ergens heen moet.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Eentje die er misschien voor zorgt dat je áltijd perfect op foto’s staat?

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?

Geen een. Het lijkt mij niet slim om bijvoorbeeld een paard met een geit te gaan kruizen. Je bent dan heel erg tegen de natuur in aan het klooien en dat lijkt mij ontzettend slecht.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?

Jezelf en anderen accepteren zoals iedereen is. Een les waar in het niet draait om huiswerk en boeken, maar juist een uurtje ontspanning en je even bewust worden van wie jij bent, en hoe anderen zijn. Een les waarin je niet gedwongen wordt om dingen te doen die je niet wilt, maar wel geïnspireerd wordt om je grenzen te verleggen. Dat je leert dat het af en toe ook oké is om uit je comfort zone te stappen. Zo’n soort les zou het zijn.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Eentje die smaakt naar de gecaramelliseerde peren thee van Pickwick.

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?

Een sapje dat smaakt naar aardbeien, perzik en citroen, met een vleugje banaan. Zoiets lijkt mij wel erg lekker, als het nog niet bestaat.

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?

Eentje die kan bewegen! Ik zou al die MSN emoticons van vroeger wel een heel nieuw leven in willen blazen.

msn

Bron

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Het zou sowieso ergens aan zee staan. Van binnen lekker knus en gezellig, maar ook wel overzichtelijk. Dus niet overal van die kleine spulletjes die alles heel ‘druk’ maken. De buitenkant zou ik wel wit willen hebben, of gewoon van steen. Ik zou er graag een mooie omgeving omheen willen hebben, en dat is voor mij de zee. Het liefst een stukje van de ‘bewoonde’ wereld af, waar het heerlijk rustig is, maar ook niet té ver van de stad af.

Dit was ‘m dan, de create it your way TAG. Ik vond hem erg leuk om te doen, en zulke vragen zetten mij ook aan het denken over wat mijn smaak nou precies is en wat ik wel en niet leuk vind. Ik hoop dat je hem leuk vond om te lezen, ik ben ook benieuwd naar jou antwoorden dus vermeld die zeker in de comments!

Fijne dag verder! x

4 gedachtes over “Create it your way TAG

Geef een reactie

