W7 In The Nude review

DSC05636

Ondanks dat er al vele reviews van dit palette zijn, besloot ik hem toch te reviewen. Sinds ik ‘m bij de grotere bloggers heb gezien, wou ik hem gelijk hebben. Gelukkig hadden ze dit mooie palette na een tijdje ook bij de Op = Op Voordeelshop in mijn woonplaats. Financieel ging het toen niet zo goed (al mijn geld binnen twee weken opgemaakt, oeps) dus kreeg ik dit palette van mijn vriendje! Als je benieuwd bent wat ik ervan vind, lees dan snel verder.

DSC05642

In dit palette zitten 12 kleuren oogschaduw. Het palette heeft voornamelijk roze tinten en er zitten geen hele donkere kleuren bij. De donkerste kleur is niet pikzwart en dat vind ik best fijn!

DSC05644

Ook zit er nog een dubbelzijdig kwastje bij. Die gebruik ik zelf niet, maar voor sommige mensen kan dit wel erg praktisch zijn.

DSC05645

Op naar de eerste 6 kleuren! V.l.n.r:  Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot, en Sunkissed.

DSC05652

Op de foto komen de kleuren niet helemaal goed tot hun recht, maar je kan gelukkig wel goed zien dat het pigment best oké is. Zoals andere bloggers ook al hebben genoemd, de kleuren liggen wel erg dicht bij elkaar, dus daar had wel wat meer afwisseling in mogen zitten. Ook hier zie je van links naar rechts weer de kleuren: Latte, Angel, Venice, Marilyn, Copper Pot en Sunkissed. Dit zijn de meest lichte en roze kleuren uit het palette.

DSC05648

En de laatste 6 kleurtjes, v.l.n.r: Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista. Wat ik zo leuk vind aan de W7 palettes, is dat alle kleurtjes een naam hebben.

DSC05653

Zoals je kunt zien zijn dit de meest donker kleurtjes uit het palette. Ook hier zie je van links naar rechts weer de kleurtjes: Alice, Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista. Ook hier vind ik sommige kleurtjes erg dicht bij elkaar liggen qua kleur, maar dat geeft niks. Ik ben er niet minder blij mee.

DSC05674DSC05671DSC05670

DSC05666

Natuurlijk heb ik ook nog een look gemaakt met dit prachtige palette. Ik heb de kleur Fashionista aangebracht onder de onderste waterlijn en vervaagd. Ook heb ik deze kleur in de buitenste ooghoek aangebracht. De kleur Coffee Cup heb ik in de arcadeboog aangebracht. Vervolgens heb ik een mix gemaakt met de kleuren Venice en Copper Pot en die heb ik aangebracht op het binnenste deel van het bewegend ooglid. Daarna de wimpers even gekruld met een wimperkruller van Hema. en heb ik deze mascara aangebracht.

Ik ben erg blij met dit palette en ik denk dat hier hele mooie looks mee gemaakt kunnen worden, ondanks dat de kleuren dicht bij elkaar liggen. De pigmentatie is prima  en er zitten veel kleuren in.

Je kunt het W7 In The Nude oogschaduw palette bij de Op=Op Voordeelshop krijgen voor €7,95.

Heb jij dit mooie palette al in je bezit? 

7 gedachtes over “W7 In The Nude review

  1. Wauw wat een mooi palette! Hij lijkt echt een beetje op het Naked 3 palette. Het pigment ziet er echt goed uit en dat voor die prijs! Ik zou helaas niet weten waar ik een Voordeelshop kan vinden hier in de buurt, anders had ik hem ook gehaald!

Geef een reactie

