Vakantie 2014

summeeeer

Volgens mij hebben de meeste mensen al wel vakantie, met de ‘grote’ mensen als uitzondering. Ikzelf heb ook al een aardig tijdje vakantie, en daar ben ik blij mee! De afgelopen weken heb ik wat meer gewerkt als normaal, en dit beviel me eigenlijk prima. Ik heb heerlijk wat extra’s bij kunnen verdienen voor de vakantie, en dat is natuurlijk nooit verkeerd.

Een week of twee geleden heb ik samen met mijn vriend een vakantie naar Tunesië geboekt. Wij waren de hoogste bieders op vakantieveilingen.nl en dus krijgen wij de vakantie. We vertrekken aanstaande dinsdag naar Hammamet en we verblijven daar 8 dagen. Daarnaast hebben we er ook nog een 2-daagse excursie in de Sahara bijgeboekt.

Deze vakantie is mijn eerste buiten Europa. Ik ben eigenlijk alleen nog maar in Duitsland, België, Polen en Frankrijk geweest, dus ik ben erg benieuwd hoe het is in zo’n tropisch land. Het is ook de eerste keer dat ik zo lang weg ben van huis, en ik moet zeggen dat ik dat ook best spannend vind. Wat ik misschien nog wel het meest spannend vind, is dat ik voor de allereerste keer ga vliegen!

Het vlieg gedeelte vind ik eigenlijk gewoon eng, maar dat komt omdat ik teveel Air Crash Investigation heb gekeken, haha! Had ik in het verleden misschien maar niet moeten doen, maar goed. Wij gaan vliegen met de luchtmaatschappij Desti Travel. Ik heb er zelf nog nooit wat van gehoord, dus ik ben benieuwd! Ik vind het dus heel erg spannend, maar ik ga proberen me eroverheen te zetten.

Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in de vakantie en ik ben erg benieuwd naar de excursie in de Sahara! We gaan van alles doen, zoals rijden op kamelen, oases bekijken, en nog veel meer!

Ik wou dit graag even delen omdat ik benieuwd ben of een van jullie ook wel eens in Tunesië is geweest, en hoe dat is bevallen. Natuurlijk ben ik ook hartstikke benieuwd waar jullie heen gaan op vakantie!

Ga jij nog op vakantie? 

10 gedachtes over “Vakantie 2014

  1. Ik ben er nog nooit geweest, maar mijn schoonzusje wel en zij vond het een heel mooi land! Ze schijnen er alleen wel heel vrouwonvriendelijk te zijn… in elk geval heel veel plezier, geniet er van!

  2. Wat heerlijk dat je naar Tunesië gaat ❤ Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet er altijd prachtig uit op de foto's. Alvast heel veel plezier gewenst. Ik vind vliegen ook altijd spannend, maar ze zeggen dat het de veiligste manier van reizen is, dus daar denk ik dan altijd maar aan. Ohja, voorlopig maar geen Air Crash Investigation meer kijken hihi.

  3. Waahahah ik kijk ook altijd naar aircrash investigations en dat heeft echt geen goed gedaan ha :p Ik ga pas in september een weekje naar Sevilla en ik hoop nog een klein citytripje toe doen volgende maand 🙂

Geef een reactie

