Hema eyebrow pencil – 02

DSC05329

Ik vind het leuk om producten af te wisselen die ik voor mijn wenkbrauwen gebruik. De ene keer oogschaduw, de andere keer een potloodje. Mijn moeder had laatst bij de Hema een wenkbrauwpotlood gekocht, en ik vond hem er erg goed uitzien. Een collega gebruikte er ook eentje als eyeliner. Ik ging langs en haalde er zelf ook eentje!

DSC05328

Ik besloot om de kleur ’02’ te halen. Een collega van mij gebruikt ditzelfde potloodje als eyeliner, en dat vond ik er erg mooi uitzien. Ik kocht hem ook nog in de hoop dat die zou matchen met mijn wenkbrauwen.

DSC05332DSC05331

 

Het potloodje is gewoon van hout, en die kun je dus met een simpele puntenslijper slijpen. Verder zit er aan de andere kant nog een wenkbrauwkammetje, die ik erg fijn vind.

DSC05336

De kleur is een beetje grijsachtig en doet me heel erg denken aan as. Een assige kleur dus. Ik vind zelf dat ‘ie een beetje een blauwe ondertoon heeft, maar dat kan ook aan mij liggen.

Blog Melisa-004 Blog Melisa-005(Ik moet nodig mijn wenbrauwen epileren, oops.)

Op de linkerfoto in de collage zit er niks op mijn wenkbrauwen, en rechts heb ik ze bijgetekend met het potloodje. Ik vond het eindresultaat niet natuurlijk ogen omdat het dus een grijzige kleur is, en ik bruine haartjes heb. Voor mijn wenkbrauwen vind ik hem dus niet zo geschikt, dus ik ging hem proberen als eyeliner.

Blog Melisa-006

En als eyeliner vond ik hem wél leuk! Je ziet het zitten, maar het staat niet gelijk zo ‘hard’ als bijvoorbeeld een vloeibare zwarte eyeliner. Zo’n kleur is precies de kleur die ik zou pakken als ik geen zin heb om uitgebreid te make-uppen, maar er wel graag een beetje opgemaakt uit wil zien.

Ik ben tevreden over het wenkbrauwpotlood van de Hema. Hij werkt prettig en de pigmentatie is ook prima. Helaas past de kleur niet zo goed bij mijn wenbrauwen, maar ach, als eyeliner kan ‘ie ook prima!

Je  kan het Hema wenkbrauwpotlood kopen bij de Hema voor €2,-

8 gedachtes over “Hema eyebrow pencil – 02

  1. Ik heb ook jaren af en aan de wenkbrauwpotloodjes gebruikt van Hema, de donkerbruine tint. Ik wisselde deze af met Miss Sporty, die heet ‘black’, maar is donkerbruin (koel, zonder roodtinten). Ik denk dat die ook geschikt zouden zijn voor jou!

Geef een reactie

