Review: W7 Shades of Grey

DSC05252

Vandaag review ik een quattro oogschaduw van het merk W7. Het merk ken je vast al wel door het In The Buff palette, de bekende dupe van het Urban Decay Naked 2 (of was het nou 1?) palette.

DSC05255

Ik zag dit palette ook liggen bij de Op = Op Voordeelshop voor €4,99, maar ik kocht deze bij de Big Bazar voor €1,95. Voor die prijs kon ik het natuurlijk ook niet laten!

DSC05258

Er zitten vier kleuren in, een witte highlighter, een lichtgrijze/zilveren kleur, en twee donker grijze kleuren. De onderste linker kleur hier op de foto heeft een blauwe ondertoon, en rechter een grijze. Het palette heeft de naam: Shades of Grey.

DSC05259

Je krijgt er ook nog een sponsapplicator bij, maar ik vind het zelf prettiger om mijn kwasten voor het aanbrengen te gebruiken.

DSC05260

Tijd voor swatches! De pigmentatie van de oogschaduwen is op zich prima voor de prijs die je ervoor betaalt. Het kan natuurlijk altijd beter, maar ik ben tevreden.

DSC05283
DSC05316

Ik heb ook nog een simpele ooglook ermee gemaakt. De witte highlighter kleur draag ik in mijn binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot, de lichtgrijze/zilveren kleur op het hele bewegende ooglid en de donkergrijze kleur met grijze in de arcadeboog. Tot slot nog een vervaagd lijntje onder het oog  met de andere donkergrijze kleur, een likje mascara en klaar!

Ik ben tevreden met het paletteje en vind het een leuke aanwinst voor in mijn stash. De verpakking voelt stevig aan en daardoor lijkt het palette ook niet zo goedkoop. W7 heeft trouwens nog veel meer make-up dat verkocht wordt voor een prikkie!

Je kunt dit palettje kopen bij de Op = Op Voordeelshop(€4,99)  en bij de Big Bazar (€1,95)

Heb jij al make-up van W7 in je stash? 

3 gedachtes over “Review: W7 Shades of Grey

Geef een reactie

