Filmpje: Opgemaakte producten – #1

Ik ben dus al veel te lang inactief geweest op mijn blog, oops. Dat betekent trouwens niet dat ik ‘achter de schermen’ niet druk bezig ben geweest. Ik had al een tijdje de kriebels om ook video’s te gaan maken, omdat ik dat altijd het leukste onderdeel vind van een blog. Op de een of andere manier durfde ik het niet zo goed, ik heb geen idee waarom. Ik denk dat ik het toch een beetje spannend vond om mezelf helemaal bloot te stellen op het internet, maar ik heb het toch gedaan! Ik hoorde van de mensen om mij heen, dat als ik het leuk vond, ik het gewoon moest doen. Dus dat heb ik gedaan! Hieronder kun je mijn allereerste officiële Youtube video vinden!

 

Woehoe! Dat was hem dan. Ik vond het erg spannend om de video op te nemen en een beetje onwennig ook. Het is best gek als je tegen een camera zit te praten alsof het je vriendin is, maargoed. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat wennen! Het is trouwens ook best gek om jezelf zo terug te zien en te horen. Uiteindelijk ben ik er op zich stiekem best wel een beetje trots op! Als je nou tips of opmerkingen hebt, laat het dan even weten in de comments, daar kan ik ook van leren en feedback is natuurlijk altijd goed!

Maak jij al video’s voor jou blog? 

5 gedachtes over “Filmpje: Opgemaakte producten – #1

  1. Wat leuk dat je een filmpje hebt gemaakt ❤ Ik vind het stoer dat je de uitdaging aan bent gegaan. Zelf zou ik het nog niet durven, is een soort drempel haha. Lijkt me zo raar mezelf op film te zien. Anyway; fijne producten heb je gebruikt, lekker veel ook!

  2. Zo’n eerste video lijkt mij ook zo spannend! haha. Ik vind het altijd vreselijk om mezelf terug te zien en te horen! Ik lig dan altijd helemaal in een slappe lag. Maar voor een eerste video heb je het prima gedaan hoor! Ik denk dat het inderdaad op een gegeven moment wel zal wennen. Misschien een klein tipje voor de volgende keer: misschien kun je wat beter op de belichting letten. Maar voor de rest vind ik het een hele leuke video! Goed gedaan hoor! Mij lijkt het zo eng, haha! Liefs.

Geef een reactie

