10 redenen waarom de lente mij blij maakt!

ec5203163f579ea0ea2c64d6d2e11a17

Aangezien het vandaag hier heerlijk lente weer is, leek het mij wel leuk om vandaag deze blogpost te schrijven. Tien dingen waarom de lente mij blij maakt! Als je benieuwd bent, lees dan snel verder!

73234d976df1ac6301f00b0a2dec8d87

1. In Nederland moet je geluk hebben, maar soms is er een mooie, heldere, blauwe lucht te zien. Samen met deze gele bloemen vond ik het een heel leuk gezicht!

3273ea664e7d7cd3890e6f0e932ea5b0

2. Parken zien er niet meer zo kaal en grauw uit, maar juist heel levendig met al dat groen en al die leuke bloemen! Ik vind het zelf erg fijn om er dan doorheen te lopen of fietsen, of gewoon op een bankje te zitten en te genieten van de natuur.

cd6e2760687579fa116e1c4cb9dbf2c0

3. Al die superschattige babyeendjes vind ik echt té leuk om te zien. Als ik vanaf mijn balkon naar beneden kijk, dan zie ik ze in een rij achter hun mama aan zwemmen. Maar ook lammetjes en andere diertjes vind ik erg leuk om te bewonderen in de lente.

e985d67a6c445badd4caab31f6ca2c19

4. Open schoentjes kunnen weer! Moet je natuurlijk wel geluk hebben dat het niet regent. Met dit weer vind ik dat sleehakken en ballerina’s gewoon kunnen. Ikzelf zou ze dragen onder een lange broek, en een shirtje met een wat warmer vest of jasje.

c4e34526e438b8699b2aa8770800d510

5. Weg met die dikke winterjas, deze kunnen namelijk ingeruild worden voor leuke, comfy outfits zoals deze. Een leuke dikke trui is voor dit weer ook warm genoeg. Helaas kon mijn winterjas niet de kast in door het regenachtige weer van de afgelopen weken.

76a1fa228849bd7a9b3f33f8aeb2f41b

6. Alle ijszaken gaan weer open! Dat betekent dat je weer kunt genieten van heerlijke ijsjes. In mijn woonplaats verkopen ze zelfs ijs met Kinderbueno smaak, die trouwens echt heerlijk is!

large

7. Leuke, vrolijke lente kleurtjes kun je ook weer terug laten komen in je make-up! Het leukste vind ik denk ik de zachte ooglooks en de wat fellere lippen.

large (1)

8. Iedereen is vrolijker! Mensen zitten beter in hun vel, gaan vaker naar buiten en genieten meer van de kleine dingen. Ik merk ook aan mezelf dat ik een stuk vrolijker word van het mooie weer (als het er is!).

large

9. Het is langer licht buiten! Waarom ik dit precies zo fijn vind weet ik niet, maar ik ben er in ieder geval blij mee! In de winter was het wel eens zo, dat ik in het donker naar school toe ging, en ook in het donker weer terug naar huis. Nu is dat gelukkig niet meer zo!

large (2)

10. En dan als laatste, lente betekend bijna zomer! Ik kijk er heel erg naar uit om weer lekker naar het strand te gaan, te zwemmen en allemaal leuke dingen te gaan doen!

Alle foto’s komen van Pinterest & Weheartit.com

Waarom wordt jij blij van de lente?

5 gedachtes over “10 redenen waarom de lente mij blij maakt!

Geef een reactie

