Current Girl Crushes

celebs

Girl Crushes, ik denk dat we ze allemaal wel hebben. Als ik vroeger wel eens een opmerking maakte dat ik een bepaalde actrice of zangeres mooi vondt, werd ik een beetje raar aangekeken door sommige mensen. Ik snapte nooit zo goed waarom. Ik val zelf niet op vrouwen (en ik heb er natuurlijk ook niets op tegen!), maar dat betekent niet dat ik ze niet mooi mag vinden of bewonderen. Tegenwoordig hebben we daar een heel mooi begrip voor, namelijk Girl Crushes. Vandaag ga ik die van mij aan jullie laten zien, als je benieuwd bent wie dat zijn, lees dan snel verder.

De meiden van Pretty Little Liars

pll
vlnr: Lucy Hale, Shay Mitchell, Ashley Benson, Troian Bellisario.

Ik laat mijn Girl Crushes in een onwillekeurige volgorde zien. Laat ik als eerste beginnen met de meiden die niet in de collage zijn verwerkt. De meiden van Pretty Little Liars. Sinds ik de serie volg heb ik een beetje bewondering gekregen voor hoe goed de meiden in hun rol blijven. Het lijkt me ontzettend lastig om in zo’n soort serie te spelen, en ik vind dat ze het goed doen. Bovendien zien ze er altijd erg leuk uit!

Nina Dobrev

 

nina dobrev

Dan als tweede de mooie Nina Dobrev. Ook over haar acteer kunsten in The Vampire Diaries, ben ik zeer verbaasd. Afgelopen seizoen moest Nina namelijk drie verschillende rollen spelen. Haar hoofdrol personage Elena, Katherine en Amara, alle drie verschillende soorten type mens. Ik vind dat Nina het nog best goed heeft gedaan. Ik kende haar al van de serie Degrassi en ook toen vond ik haar erg leuk acteren.

Blake Lively

blake lively

Dan hebben we Blake Lively, die volgens mij het meest bekend is geworden door haar hoofdrol in de serie Gossip Girl. In die serie speelde ze Serena van der Woodsen. Ik denk dat Gossip Girl voor de meeste wel een bekende serie is. Momenteel volg ik de serie ook en ben ik bij seizoen twee.

Leighton Meester

leighton meester

En laten we Blake’s medespeelster Leighton Meester er ook maar achteraan gooien. Ook deze mooie actrice speelde in de serie Gossip Girl als Blair Waldorf. Verder ken ik Leighton ook door de film Monte Carlo met Selena Gomez. Leighton is bovendien ook nog eens een zangeres en heeft een single uitgebracht met Cobra Starship. Het nummer heet Good Girls Go Bad.

Jessica Alba

jessica alba

En tot slot Jessica Alba. Volgens mij kan zij echt een hele boel rollen goed neerzetten. Zo danste ze de sterren van de hemel in de film Honey, wat een van mijn favoriete films was vroeger. Ook speelde ze in de horrorfilm The Eye en speelde ze een kluns inde film Good Luck Chuck. Bovendien vind ik haar echt nuchter overkomen en volgens mij is ze een hele lieve vrouw.

Zo, dat waren mijn Girl Crushes alweer. Ik zal vast en zeker iemand zijn vergeten, maar ik kan helaas niet álle mooie vrouwen op de wereld in deze blogpost verwerken. Dan zou ik nog eeuwen bezig zijn!

Dit was trouwens mijn vijftigste blogpost en ik ben ontzettend verrast dat ik er inmiddels al zoveel heb geschreven. Ik had niet gedacht dat ik het bloggen zo leuk zou vinden en ik hoop hiermee nog lang door te kunnen gaan!

Alle foto’s komen van weheartit.com

Heb jij nog Girl Crushes?

6 gedachtes over “Current Girl Crushes

Geef een reactie

