Plog – 10 mei

Hoi! Ik lees, of beter gezegd kijk, altijd de plogs van Misslipgloss.nl. Nu leek het mij ook wel eens leuk om te gaan ploggen, en dat heb ik gisteren dus gedaan.

20140510_064557

 

Mijn dag begon om 06:20, want ik ging reizen naar mijn vriendje! Ondanks dat ik zo vroeg écht geen zin had om te make-uppen, deed ik het toch maar. Sorry voor de wazige foto!

20140510_072728

Rond 07:30 stond ik al bij de bushalte op de bus te wachten.

foto 3

Eenmaal aangekomen zijn we gaan ontbijten bij de HEMA voor €1. Daarna gingen we de stad in om Moederdag cadeautjes te halen. Op de terugweg gingen we een leuk dierenwinkeltje in, waar  we dit konijntje zagen. Ik was op slag verliefd, omdat ‘ie zo klein was! De andere diertjes waren natuurlijk ook heel lief!

20140510_142002

Eenmaal thuis even blogs doorlezen!

20140510_182213

Rond etenstijd kregen we aardige honger, omdat we ook nog niet echt geluncht hadden. We besloten om lekker gezond te doen en naar de snackbar te gaan! Jay nam een raspatatje met en een mexicano, en ik ging voor een patatje oorlog met een frikandel speciaal. Na het eten zaten we propvol, wat wel begrijpelijk is!

20140510_205514

Na het eten besloten we een leuke komedie te gaan kijken, en het is uiteindelijk deze geworden: You, me and Dupree. Deze film is een erg leuke komedie die ik kan aanraden. Films met Owen Wilson (foto) zijn altijd wel leuk.

20140510_211041

20140510_211701

Daarna besloten we naar beneden te gaan waar deze twee leukerds op dat moment ook waren. De een was zich grondig aan het wassen, en de andere besloot om lekker te relaxen op een paar boeken en schriften.

We dronken wat thee en hebben even gezellig met Jay’s moeder gekletst, en daarna besloten we om een wandeling te gaan maken. Inmiddels was het al half twaalf toen we thuis waren! We sloten de dag af met wat rooibos thee met honing en keken de film Shanghai Noon. Ik keek er ongeveer vijf minuten naar, en toen viel ik als een blok in slaap.

Nu schrijf ik dit thuis, in me bed met een kop thee, want ik ben weer ziek! Ik voel nu al dat het een stuk erger is dan mijn verkoudheidje van twee weken geleden. Vandaag maar even vroeg naar bed!  Ik heb een heel leuk en gezellig weekend gehad, dat ik nu ziek ben natuurlijk niet meegerekend! Plogs maken is trouwens naar mijn mening echt een stuk lastiger dan het lijkt! Ik vergat vaak foto’s te maken, en dat is wel erg jammer. Nou is het natuurlijk geen ramp omdat ik niets bijzonders had, maar toch blijft het jammer.

Hoe was jou weekend?  En natuurlijk nog een fijne Moederdag gewenst!

 

4 gedachtes over “Plog – 10 mei

  1. leuke plog! Ik vind ze ook leuk om te lezen omdat je dan een kijkje kunt nemen in iemand anders leven, een nieuwsigierig ieamand als ik vind dat HEERLIJK! Ik heb zelf twee konijntjes en elke keer als ik een baby ergens zie wil ik hem/haar meenemen. Maar het is een koppeltje (vrouwtje en gecastreerd mannetje) die erg gelukkig zijn samen, dus ben altijd bang dat nóg eentje dat ruïneert haha.

Geef een reactie

