Look: Pimpelpaars met een goud randje

deze ook met je ogen :)

Ik liet eergisteren al in deze blogpost mijn nieuwe Maybelline Color Tattoo’s zien. Ik vertelde erbij dat ik erg enthousiast was om er mee te gaan experimenteren. En dat is precies wat ik gisteren heb gedaan!

DSC05112

Dit is de uiteindelijke ooglook geworden waar het eigenlijk om draait. De rest heb ik vrij subtiel gehouden, dat laat ik verder in de blogpost zien.

DSC05118

Ik heb de paarse kleur Endless Purple op mijn gehele ooglid gebruikt. Deze heb ik geprobeerd aan te brengen met een platte oogschaduwkwast van de Action, en dat lukte nog best prima! Helaas kreeg ik niet het effect wat ik wou, dus dan toch maar lekker kliederen met mijn vingers! Met een ander, dun kwastje heb ik met de kleur Eternal Gold een lijn gezet boven mijn bovenste wimperrand. Onder de onderste wimperrand heb ik een lijntje gezet met een paarse oogschaduw van Catrice. Het is een limited edition dus je kan hem helaas niet meer kopen. De kleur heet als ik het goed heb I Got The Flower!.

Blog Melisa-003

Met de gouden kleur heb ik een eyeliner-wing gemaakt met twee wings, zeg maar. Je ziet het niet heel duidelijk, maar als je goed kijkt zie je dat er twee wings zijn.

lieve lach <3

En natuurlijk mag een full-face foto niet ontbreken!

Wat ik verder draag:
– Bourjois Healthy Mix Foundation in de kleur 57
– Concealer uit het Catrice Allround Concealer Palette
-NYC Color Wheel mosaic face powder
– Catrice Eyebrow pencil in de kleur 040- Don’t let me Brown
– Essence I Love Stage Eyeshadowbase
– Maybelline Color Tattoo in de kleur 15- Endless Purple
– Maybelline Color Tattoo in de kleur 05- Eternal Gold
– Essence Cookies & Cream blush  in de kleur 01- Cakepop, that’s top!
– Essence Loveletters highlighter in de kleur 01- Love Poem
Essence longlasting lipstick in de kleur 06 – Barely There

Dit is natuurlijk niet een look die echt draagbaar is voor naar school of naar je werk. Ik zou dit tenminste niet doen, maar misschien zijn er meiden die dit wel gewoon naar school durven te dragen! Voor een feestje zou ik misschien nog een uitzondering maken.

Ik vond het erg leuk om met dit soort kleuren bezig te zijn, omdat ik dit soort felle kleurtjes meestal vermijd. Ik vind dat het resultaat wel leuk is geworden, en ik hoop dat jullie dat ook vinden!

7 gedachtes over “Look: Pimpelpaars met een goud randje

Geef een reactie

