Maybelline Color Tattoo

DSC05073

Afgelopen woensdag was er bij de Kruidvat een 1+1 gratis actie. Vriendlief wist hier vanaf en is als verassing naar de Kruidvat gegaan omdat ik graag een Maybelline Color Tattoo wou. Hij heeft vier kleurtjes voor me meegenomen die ik ga laten zien.

DSC05076

Ik heb de kleuren, 15-Endless Purple, 05-Eternal Gold, 25-Everlasting Navy en 35-On and on Bronze, mogen ontvangen.

DSC05086

Zo zien de kleuren eruit in de potjes.

DSC05087
Sorry voor de ‘brokkelige stukjes’ die je ziet, dit kwam omdat ik iets te enthousiast was met het product aanbrengen.

Tijd voor swatches! Van links naar rechts zie je de kleuren: Eternal Gold, Endless Purple, On and on Bronze en Everlasting Navy.

DSC05088

Eternal Gold is zoals de naam het zegt een mooie gouden kleur. Endless Purple is een diep paarse kleur die niet helemaal goed overkomt op de camera.

DSC05089

On and on Bronze is een bruine brons kleur die ik denk ik veel ga dragen, omdat die niet zo opvallend is. Dit is een kleur die makkelijk kan voor werk of naar school. Everlasting Navy is een mooie donkerblauwe kleur, die ik misschien iets minder ga dragen, maar net zo mooi vind als de rest van de kleurtjes!

Het pigment van alle kleuren vind ik verrassend goed. De kleuren heten niet voor niets color tattoo, want ze blijven zitten als een malle! Ik moest echt boenen als ik ze eraf wou krijgen, en ze gingen er pas goed af onder de douche. Dit kan trouwens ook komen omdat ik niet echt een reinigingsproduct bij me had. De kleurtjes bleven in ieder geval wel een tijd lang zichtbaar zitten. De color tattoo’s naar mijn mening best lastig te gebruiken met kwasten. Met je vingers werkt natuurlijk heel makkelijk, maar dat geeft ook weer zo’n kliederboel.

Ik moet nog even gaan oefenen met felle kleurtjes gebruiken, maar ik ben erg enthousiast en ik ga er gauw mee aan de slag!

Je kan de Maybelline Color Tattoo’s kopen bij de Kruidvat voor €10,49. 

8 gedachtes over “Maybelline Color Tattoo

  1. Ohh wat mooi! Ik heb er ook 4 (of waren het er 3?) gekocht vorige week en ik moet ze nog reviewen , maar word hier al helemaal enthousiast van 🙂 x

  2. De color tattoos zijn zó fijn! Zelf heb ik een taupe kleur (die ik eerlijk gezegd een beetje vergeten was). Je hebt mooie kleuren uitgekozen. On and on bronze vind ik het allermooist!

Geef een reactie

