Kletsartikel

hfdfh

Dus ik vond het weer eens tijd voor een kletsartikel! Dit soort artikelen vind ik zelf altijd erg leuk om te lezen, maar ook om te maken. De afgelopen tijd zijn er een paar dingetjes gebeurd, maar verder is het wel vrij rustig gebleven.

Op zondag 6 april, om 17:57 kreeg ik er een broertje bij. Hij heet Djamayro en hij is echt superschattig!  In het begin vond ik er maar niks aan dat ik er een broertje bij zou krijgen, dan was ik 17 en kreeg ik nog een babybroertje. Toen die uiteindelijk geboren was, was ik er meer dan blij mee! Dit zo’n beetje het belangrijkste wat er de afgelopen tijd gebeurd is.

10153654_556603284458741_6190485142304578570_n
De kleine spruit

Verder ben ik ook weer op dansen gegaan. Ik heb ongeveer twee jaar en twee maanden op dansen gezeten, maar daar ben ik toen vanaf gegaan omdat ik het saai vond worden. Eerst vond ik het wel lekker dat ik geen verplichting meer had, maar ik begon het steeds meer te missen. Ik hoorde dat mijn danslerares van toen gestopt was, wegens inspiratie gebrek. Jammer om te horen, maar wel goed dat ze het zelf inzag. Toen ik er nog opzat, begon het inderdaad erg eentonig te worden. Haar lessen werden overgenomen door een andere lerares. Haar vond ik ook altijd erg leuk als invalster! Ik ben een proefles mee gaan draaien en toen merkte ik echt dat ik er weer helemaal in moest komen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om daar weer te zijn, en heb besloten om er weer op te gaan.

large (33)

Zoals sommige misschien wel weten, ben ik echt gek op het volgen van serie’s. Pretty Little Liars en The Vampire Diaries zijn toch wel mijn twee favorieten. Pretty Little Liars heeft nu een break, dus die kan ik nu niet meer volgen. Verder keek ik nog The Originals, een spin-off van TVD, maar dat is een beetje verwaterd. Ik denk dat ik The Originals helemaal ga inhalen in de vakantie. The Carrie Diaries volgde ik ook, maar die serie is wegens lage kijkcijfers helaas gestopt. Maargoed, het kwam er dus op neer dat ik een nieuwe serie wou volgen. Ik hoorde altijd goede verhalen over Gossip Girl, dus ben ik die gaan kijken. En ik vind het leuk! De verhaallijn is goed en ik raak niet verveeld tijdens het kijken. Dus vanaf nu ga ik ook Gossip Girl helemaal kijken!

large (34)

Op dit moment lig ik ziek in bed. Of nouja ziek? Ik heb keelpijn, hoofdpijn, een loopneus, last van hoesten en zo’n ‘grieperig’ gevoel. Ik kan nog wel normaal rechtop zitten, eten, drinken en praten dus echt doodziek ben ik niet. Vanavond moet ik wel werken, dus dat is iets minder. Dat ik een beetje ziek ben is eigenlijk ook de reden van dit kletsartikel. Ik wou eerst een poging wagen tot het maken van een look, en die dan fotograferen of opnemen, maar dat zit er vandaag helaas niet in. Ik zit nog wel te twijfelen of ik video’s ga maken voor mijn blog. Het lijkt me wel heel erg leuk om te doen, maar ik weet nog niet zo goed of ik het wel durf, haha. Wat vind jij van video’s op een blog? En tips zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Met Pasen heb ik dus ook niet erg veel gedaan. Eerste Paasdag was het echt prachtig lenteweer, dus ik baal er een beetje van dat ik in bed lag met m’n keelpijn. Ik heb wel een heel leuk en lekker Paasontbijt gehad. Ondanks dat ik niet buiten te vinden was, heb ik me erg vermaakt met Gossip Girl, haha. Ik vraag me altijd af wat andere mensen met Pasen doen, dus laat vooral een reactie achter met wat jij hebt gedaan!

large (35)

Goed, ik heb verteld wat ik graag wou delen! Ik ga zo een kopje thee zetten en weer terug me bed in. Dan ga ik denk ik even Gossip Girl verder kijken en misschien nog een dutje doen voordat ik moet gaan werken. Vanavond ga ik zoals altijd weer Skypen met mijn vriendje en heel veel thee drinken!

Fijne dinsdag! xoxo

8 gedachtes over “Kletsartikel

Geef een reactie

