Hair inspiration

large (6)

Ik heb mijn haar bijna altijd hetzelfde zitten. Los, staart, vlecht of een knot, meer doe ik er eigenlijk niet mee. Van mezelf moet ik eens wat nieuws uitproberen met mijn haren, omdat ik het bij anderen ook altijd heel gaaf vind staan. Het enige minpuntje is dat ik niet zo handig ben met mijn haar, en vaak geen inspiratie heb. Ik ben daarom eens opzoek gegaan naar wat leuke haarstijlen, die ik zelf misschien ook ga uitproberen.

Alle gebruikte foto’s komen van weheartit.com & pinterest. 

large (5)

Ik draag zelf meestal een zij-vlecht, omdat ik dit leuker vind staan dan een vlecht naar achteren. Dit vond ik wel een leuke variatie voor een zij-vlecht!

large (3)

Onmogelijk om te maken bij mezelf, maar wel heel leuk om naar te kijken!

large (1)

Een staart vind ik meestal wat gewoontjes en simpel, maar dit is wel een leuk idee om je staart wat op te pimpen.

large (4)

En hetzelfde geldt natuurlijk ook voor een knot! Hierbij kun je het ingevlochten deel nog beter zien, omdat er dan geen haren voor kunnen hangen.

10245457_10152176520113521_7312135481460573087_n

Een donutknot maken lukte mij nooit zo goed, of het zat niet zoals ik het wou. Gelukkig vond ik op Facebook deze foto, en nu lukt het me prima! Ik draag hem alleen net niet vaak genoeg.

large (2)

De simpele, maar toch hele mooie vissengraatvlecht! Hoewel ik deze vlecht wel kan maken, maak ik hem bijna nooit. Ik denk dat het komt omdat deze vlecht toch wel iets meer tijd in beslag neemt dan een gewone vlecht.

688fdc1d7822b185d863ee55d59abba4

Dit is leuk als je je haren uit je gezicht, maar wel los wilt hebben! Je hebt geen knip nodig en het ziet er leuk uit.

large

Een simpel strikje in je haar kan je kapsel al zoveel leuker maken!

haar

Een paardenstaart zoals Ariana hem heeft vind ik ook erg leuk! Hij is simpel maar ziet er naar mijn mening toch wat leuker uit dan een normale paardenstaart.

large (33)

Maar een kapsel kan ook prachtig zijn zonder dat er iets mee gedaan is!

Een heleboel foto’s met vlechten zoals je wel kunt zien. Ik vind vlechten echt ontzettend leuk en draag ze eigenlijk te weinig. Vlechten kunnen heel simpel zijn, maar er ook heel indrukwekkend uitzien. Door deze foto’s heb ik enorm veel zin om met mijn haren aan de slag te gaan!

Welk kapsel is jou favoriet? 

5 gedachtes over “Hair inspiration

  1. Leuk artikel! Ik draag regelmatig een donutknot met dezelfde techniek en het werkt ontzettend fijn. Ik vind een donutknot altijd net iets leuker dan een normale knot 🙂

    Leuke blog heb je trouwens, ik volg je meteen via Bloglovin’!

    Liefs,
    Britt

Geef een reactie

