Catrice ultimate lash multimizer volume mascara

DSC05055

De Catrice ultimate lash multimizer volume mascara. Zo, das een hele mond vol! Bij de Kruidvat is er nu een 1+1 gratis actie op deze mascara. Deze mascara heeft ook een ultra black variant, die ik ook in mijn bezit heb. De huls van die mascara is roze. Ik was benieuwd naar deze mascara’s omdat ik nog geen Catrice mascara in mijn bezit had.

Goed, laten we eens kijken.

DSC05059

De mascara zit in een ronde huls met goude letters. Niet echt interessant. Het borsteltje is er eentje van rubber met van die ‘pinnetjes’ eraan.

DSC05060 DSC05061

Een rubberen borsteltje met ‘pinnetjes’ dus, voor het gemak noem ik ze maar even zo. Het borsteltje is erg flexibel en dat is wel fijn. Wat ik wel een nadeel vind is dat er naar mijn mening teveel product op het borsteltje zit, waardoor de mascara soms erg klonterig wordt aangebracht.

DSC05062

Ter vergelijking met de andere mascara die ik nog wou reviewen, maakte ik even een swatch van de kleur om later te kijken of die andere wel echt zo ‘ultra black’ is.

DSC05032DSC05028DSC05031DSC05033

Zonder mascara

DSC05038DSC05042DSC05044DSC05043

Met mascara

Ik mag niet klagen. De mascara maakt zichtbaar mijn wimpers langer, donkerder en krult ze ook heel iets. Voor mij is dit een prima mascara. Hij is niet ideaal, want het kan natuurlijk altijd beter, maar voor een budget mascara ben ik wel tevreden! Ik kan hem aanraden, maar je kan zelf het resultaat dus zien op de foto’s en zelf bepalen of dit iets is voor jou of niet.

Als het goed is loopt de actie nog steeds bij de Kruidvat. De prijs weet ik niet meer zo goed, maar volgens mij was het €4,95 per stuk. Door de actie betaal je dan €4,95 voor twee stuks. Volgens mij geldt deze actie voor alle Catrice mascara’s.

Wat vind jij van het resultaat?

2 gedachtes over “Catrice ultimate lash multimizer volume mascara

Geef een reactie

