Fab. smartphone assessoires

uitgelicht-fab-hoesjes

Het Amsterdamse mode-merk Fab. heeft een hele nieuwe lijn gelanceerd, namelijk eentje voor de smartphones. Wie heeft er tegenwoordig geen smartphone? Niet veel mensen meer. Ben je nieuwsgierig geworden naar de leuke hoesjes? Lees dan snel verder!

Naast tassen, schoenen en clutches is het Amsterdamse merk nu ook uitgekomen met een lijn voor de smartphones. Toen ik de foto’s te zien kreeg, was ik gelijk enthousiast! De hartvormige studs en de mooie pasteltinten schreeuwen naar mijn mening echt lente! Je kan ze dus uitstekend combineren met je lente outfit. Je hebt deze hoesjes ook in het zwart, waarmee je ze nog makkelijker kan combineren in een outfit en niet alleen in de lente!

Ik ben erg enthousiast over de telefoonhoesjes! Dat portmoneetje vind ik er ook erg leuk uit zien.

Voor meer informatie én meer foto’s van de hoesjes wil ik je graag doorverwijzen naar deze link.

Ik denk dat ik zelf voor de lichtroze of de zwarte kleur zou gaan.

Wat vind jij van deze leuke hoesjes? 

3 gedachtes over “Fab. smartphone assessoires

Geef een reactie

