Essence Long Lasting Lipstick: Barely There review

DSC04906

Dus ik vond dat het weer eens tijd was voor een nieuwe lipstick. Essence heeft leuke kleurtjes in het assortiment voor een betaalbare prijs. Ik swatchte er een paar en uiteindelijk heb ik deze gekozen. Kijk je mee?

DSC04909

De lipstick heeft een zwarte, matte huls. Op de bovenkant kun je het Essence-logo zien. Verder zit er nog een gekleurd stukje waaraan je kan zien met welke kleur je te maken hebt. Een simpele verpakking, maar ik vind hem er niet heel erg goedkoop uitzien.

DSC04910

Ook aan de onderkant kun je zien met welke kleur je te maken hebt. Het nummer en de naam staan erop. Erg handig, want zo kun je de lipstick op zijn kop in je stash neerzetten en gelijk de juiste kleur pakken!

DSC04908

In de lipstick zelf is het Essence-logo gedrukt. Ook heeft de lipstick een heel handig ‘puntje’ waarmee je erg nauwkeurig kunt werken.

Blog Melisa-002
Links één veeg, rechts twee. 

De swatches!

DSC04927

Zo ziet de kleur eruit op mijn lippen. Voor mij is dit echt een nude kleurtje!  De lipstick glijdt makkelijk over de lippen en de structuur voelt een beetje romig aan. Wat een beetje jammer is, is dat hij de velletjes een beetje benadrukt.

Ja mooi foto

En natuurlijk mag een fullface foto niet ontbreken. Ik vind dat deze kleur me leuk staat, hij is niet erg opvallend, maar je kan wel zien dat ik iets op mijn lippen heb! Echt een my lips but better gevalletje. Deze deed me een beetje denken aan L’Oreál Collection Privée Freida’s Nude: Barely Parma.

Ik ben erg tevreden over deze lipstick van Essence! De kleur vind ik mooi, hij is draagbaar, voelt fijn aan op de lippen en is ook nog eens betaalbaar. Ik had al een lipstick van Essence, namelijk All you need is red. Hier kun je ook mijn review lezen.
Beide kleurtjes vind ik niet bepaald longlasting. Ik moest ook deze kleur weer regelmatig bijwerken. Dat is dan ook het enige nadeel en voor de prijs zou ik hem ook zeker niet laten liggen!

Je kan de Essence Long Lasting Lipsticks kopen bij de Kruidvat voor €2,39.

Heb jij al een Essence lipstick?

10 gedachtes over “Essence Long Lasting Lipstick: Barely There review

Geef een reactie

