ASMR

keep-calm-and-asmr

Een tijdje geleden ben ik achter iets gekomen waarvan ik niet wist dat het bestond, namelijk ASMR. Ik keek een filmpje van beautygloss waarin er haarfijn werd uitgelegd wat ASMR nou precies is. Ik herkende mezelf hier héél erg in en wist dus niet dat hier echt een benaming voor was. Ik dacht namelijk dat ik de enige gek was die zulke dingen had, haha.

Als je niet weet wat ASMR is dan raad ik je aan even de onderstaande video te bekijken.

 

Ik moest hardop lachen bij 1:42, haha! Na het zien van dit filmpje werd ik nieuwsgierig, en ging ik ASMR video’s opzoeken. Ik heb een paar fijne gevonden en die wou ik even delen. ASMR is voor iedereen anders, dus wat ik fijn vind hoeven anderen mensen niet fijn te vinden. Op YouTube staan een heleboel ASMR video’s, dus je kan er altijd meer opzoeken.

Dit is een spa rollenspel, en wauw! Deze vond ik zó fijn. Vandaag kwam ik erachter dat er een deel twee is, namelijk de onderstaande video.

Deze van beautygloss was een van de eerste die ik heb gezien, zo leuk!

De video waarin Mascha haar stash laat zien, is ook lekker rustgevend.

 

Ik vind het, net als Mascha heel fijn als iemand iets voor mij tekent of inpakt. Of als ik word gemasseerd, me haren worden gedaan of ik word gekriebeld! Als iemand met zijn handen over mijn rug, armen en in mijn nek  ‘kietelt’ dat krijg ik ook een soort ASMR. Fluisteren vind ik ook heel fijn.

Ik hoop dat jullie na het kijken van deze video’s helemaal zen zijn!

Wat vind jij van ASMR?  En wist je er al vanaf?

6 gedachtes over “ASMR

  1. Apart zeg! Ik kende het nog niet maar zelf vind ik het ook altijd fijn als iemand door mijn haar woelt of mijn haren borstelt ofzo, haha! Daar kan ik echt in trans van raken.

  2. Ik heb het al tientallen jaren maar dacht idd ook dat ik de enige gek was totdat Mascha er filmpjes over ging maken. Ik heb het vooral als ik iemand zie gekapt worden en als iemand iets voor schrijft.

Geef een reactie

