Favorieten van maart

Blog Melisa-001

Na vandaag is de maand maart afgelopen en leek het mij wel tijd om ook eens wat favorieten van mij op een rijtje te zetten! Niet in videovorm, maar wel in foto’s.

DSC04866

Als eerste dit haar product van Got2b. Het is een crèmige substantie die pluishaar zou moeten verminderen. Ik gebruik deze in combinatie met een ander haar product, dus ik kan niet zo goed zeggen of deze nou wel of niet echt werkt tegen pluishaar. Ik denk van wel, want ik merk wel verschil als ik deze er nog bij gebruik. Ik gebruik hem voornamelijk omdat ik hem zo lekker vind ruiken.

DSC04869

Argan olie, ook ik moest er maar eens aan geloven. Ik heb van mezelf ontzettend krullen, pluizend, dik haar. Door de pluis kwamen mijn krullen vaak niet heel mooi uit, en daar baalde ik van. Ik had een heleboel goede verhalen gehoord over argan olie, en toen zag ik dit flesje staan bij de Kruidvat. Dit is een beetje een jelly substantie, maar als je hem eenmaal uitwrijft word het een olie (ik denk door de warmte van je handen?). De goede verhalen over argan olie kloppen, want dit werkt echt goed voor mijn haar! Nou wil ik niet zeggen dat alle pluis gelijk verdwijnt, maar het is zeker een stuk minder. Echt een aanrader.

DSC04871

Deze kwastenreiniger van de Hema is gewoon super handig om in huis te hebben. Ik vind het persoonlijk heel vervelend als ik met een kwast in een donkere kleur oogschaduw ga, en daarna in een lichte, dat het dan gaat mengen. Een beetje kwastenreiniger op een tissue, even wrijven en het probleem is weg!

DSC04877

DSC04880

De Fat Lash mascara van de DA heb ik de afgelopen maand ook met veel plezier gebruikt. Hij scheidt mijn wimpers het mooiste van alle mascara’s die ik heb (het zijn er maar vier hoor, haha). Of je deze mascara nou echt ‘Fat Lash’ kan noemen, nee niet echt. Hij maakt me wimpers langer en geeft iets volume, maar na gebruik ben ik niet laaiend enthousiast.

DSC04874

En als laatste, Garnier micellair water. Wauw, ik zweer echt bij dit product. Ik zag ‘m op de blog van Cynthia van Misslipgloss en het leek mij al een interessant product. Sinds ik hem heb gekocht gebruik ik hem echt elke dag! Hij haalt make-up goed weg, geeft een lekker fris gevoel én ik hoef daarna niet me bed uit om nog mijn gezicht te gaan schrobben. Met micellair water is dat helemaal niet nodig. Echt een aanrader!

En dat waren mijn favoriete van de afgelopen maand maart!

Wat waren jou favorieten?

9 gedachtes over “Favorieten van maart

  1. De hair repair oil van het Kruidvat heb ik ook klaar staan om snel te gaan testen. Ik ben echt heel erg benieuwd of het ook effect heeft op mijn droge haartjes!

  2. Leuke favorieten! Ik ben ook fan van micellaire waters, zo lekker makkelijk. Vroeger gebruikte ik tijdenlang die lotion voor het haar van Got2B. Ruikt inderdaad heerlijk, maar ik heb geen flauw idee of ‘ie ook echt wat doet haha.

Geef een reactie

