Get the look – Ariana Grande

large (30)

Heel veel meiden zien Ariana Grande als een stijlicoon. Ikzelf iets minder, omdat ik bijna geen jurkjes draag. Ik vind haar kleding stijl wel erg schattig en het leek mij wel leuk om een ‘get the look’ blogpost te maken over haar. In deze blogpost laat ik een paar outfits van haar zien die ik erg leuk vond en daar zoek ik een similar item (kledingstuk dat er heel erg op lijkt) bij.

babyi

Als eerste deze outfit uit haar videoclip ‘Baby I’. Ze heeft een witte tuinbroek aan, een bloemige croptop en roze All Stars.

1. Tuinbroek

2. Croptop

3. Schoenen

large (29)

Hier heeft Ariana een croptop, skaterskirt, blazer, hakken en een bandana aan.

1. Croptop

2. Skaterskirt

3. Blazer

4. Hakken

5. Bandana

large (31)

Volgens mij heeft Ariana hier een rokje aan met of polkadots, of roosjes. Op haar top staan in ieder geval wel polkadots. Verder draagt ze nog mooie hakken.

1. Top

2. Skaterskirt

3. Hakken

large (32)

En hier weer een outfit uit haar videoclip ‘Baby I’.

1. Croptop

2. High waisted shorts

3. Hakken

Dit was dan mijn allereerste ‘Get the look’ blogpost. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Welke outfit is jou favoriet?

8 gedachtes over “Get the look – Ariana Grande

  1. ik wil zooooo graag dat roze jurkje hebben wil je alsjeblieft iets wat beteren dingen nog voor mij laten zien maakt niet uit hoe duur het is ! 🙂

Geef een reactie

