Let’s get healthy!

dfsafds

De zomer komt steeds dichterbij en dat betekent dat sommige meiden en jongens nu een stuk fitter willen worden. Ikzelf hoor hier ook bij, er mogen best een paar kilotjes vanaf! Oké, ik weet dus dat ik er wat kilo’s vanaf wil hebben, maar de motivatie ontbreekt. Ha, dat klinkt echt super vaag, ik weet het. Ik kan het niet zo goed omschrijven, maar hier komt het wel zo’n beetje op neer. Ik weet ook dat een heleboel anderen hier ook last van hebben. Ik denk dat ik dit beter zou kunnen omschrijven als: ‘ik heb een zetje in de goede richting nodig’. Ik kwam laatst op YouTube een video tegen, en dat heeft me weer een stukje meer gemotiveerd. Toen keek ik er nog een, en was ik nog gemotiveerder. Zo kan ik nog wel eventjes doorgaan!

Ik wil met deze blogpost trouwens helemaal niet zeggen dat je af moet vallen, of dat het goed is om dun te zijn. Helemaal niet zelfs! Ik vind niet dat iemand maatje 36 moet hebben om er mooi uit te kunnen zien. Ik vind het jammer dat mensen die een maatje meer hebben, heel erg onzeker zijn in de zomer. In de zomer hoort iedereen gewoon lekker te kunnen genieten, maakt niet uit hoeveel je weegt! Ik wil met deze blogpost alleen mensen die wat fitter willen worden, een zetje in de goede richting geven, haha. Ik weet van me zelf dat ik me een stuk beter in mijn vel zal voelen, als die paar kilo’s er eenmaal af zijn. En daar draait het allemaal om denk ik, jezelf goed voelen in je eigen vel! Iedereen is mooi op zijn eigen manier.

 

Ik zal hieronder een paar video’s plaatsen die ik wel motiverend vindt. Ze zijn allemaal Engelstalig.

 

 

Appel met pindakaas? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit lekker is, haha! Wat denk jij?

 

 

Oei, die oefeningen zien er zwaar uit!

 

 

En Tess doet het ook heel leuk!

 

Weer een video van Meredith. Ik vind haar video’s erg leuk!

 

Ik vind dit soort video’s erg leuk om te zien, want zo kun je bijvoorbeeld inspiratie opdoen voor je dagelijkse workout! Deze meiden vertellen je helemaal niet dat je af moet vallen, maar proberen er juist voor de zorgen dat hun kijkers fitter en gezonder worden.

 

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie en motivatie uit hebben kunnen halen! Ik ben benieuwd wat jullie allemaal doen om fit te blijven/worden, dus laat het even achter in de reactie’s!

2 gedachtes over “Let’s get healthy!

  1. Ik merk dat het bij mij nu echt een gewoonte is geworden. Ik ben er zo mee bezig geweest dat het nu gewoon is om water te bestellen in plaats van frisdrank. Begin met kleine stapjes 😉 Zoals bijvoorbeeld het laten staan van frisdrank 😉

  2. Ik ben het eens met Suzanne. Bij mij is de gezonde levensstijl er ook stapje voor stapje bij ingeslopen. Eerst hardlopen, vervolgens wat gezonder eten, niet meer al te veel snoepen, geen frisdrank meer.Juist door het in klein stapjes gaat het makkelijker dan wanneer in een keer alles verbied, dan is het alleen maar moeilijker en ge je oude gewoontjes extra missen.

Geef een reactie

