Mijn liefde voor vanity foto’s

large (28)

Ik merk steeds vaker dat ik het heel leuk en mooi vind om te zien hoe anderen hun make-up opbergen. Als je op internet zoekt op ‘vanity’ kom je zoveel mooie foto’s tegen. Het ziet er allemaal heel meisjesachtig en overzichtelijk uit. Zoiets zou ik zelf ook graag willen hebben, maar voor nu blijft het even bij wegdromen bij mooie foto’s. Ik ga er een paar met jullie delen.

large (23)

Zoiets vind ik erg mooi staan, maar ook erg ‘druk’ zeg maar. Er staat heel erg veel make-up, wat natuurlijk geen probleem is, maar het staat niet echt rustig. Ik vind het mooi, maar niet voor mezelf.

b30fe1c7c09818c38d06522625326d4b

Ook hier staat weer veel make-up, maar ik vind dit toch wat overzichtelijker dan de eerste foto. Hier heb je ook wat meer ruimte voor bijvoorbeeld andere spullentjes, of om het gewoon zo lekker ‘leeg’ te laten.

1a474cc87c8a2339935cdb6df8f800df

Dit vind ik erg leuk eruit zien, ondanks dat je niet veel make-up ziet. Dat ladekastje lijkt me erg handig.

4d9fbd86b4630c19b842fe5273a40709

Dit vind ik er strak uitzien. Het enige wat ik niet zo mooi vind zijn de lampen op de spiegel.

large (22)

Dit vind ik er heel schattig uitzien in combinatie met de roze muur. Het enige wat ik nog mis, is een leuk stoeltje/krukje erbij.

large (24)

Dit is ongeveer hoe ik het ook zou neerzetten. De spiegel vind ik erg mooi, en verder vind ik het ook leuk dat de kwasten in leuke bekers zitten.

large (27)

Dit is al helemaal iets voor mij, het ziet er heel strak uit zonder teveel poespas. Ik vind alleen wel dat het iets gezelliger mag, met leuke kaarsjes bijvoorbeeld.

large (26)

Dit ouderwetse model vind ik ook erg mooi! Het lijkt me alleen erg lastig om te combineren met de rest van je slaapkamer. Tenzij die natuurlijk ook in een ouderwetse stijl is!

large (25)

Dit vind ik zelf ook een beetje ouderwets, maar net iets makkelijker te combineren dan de vorige foto. Het nep bontje op de stoel vind ik een erg leuk detail!

969b0550d51dce4ebf5a747bf7f0a153

Deze vind ik vooral in combinatie met het zwart erg mooi staan!

Zo, dit waren alweer de foto’s die ik erg mooi vond. Ik heb ze van pinterest en weheartit. Als je daar in de zoekbalk ‘vanity’ intypt, krijg je een heleboel van dit soort mooie foto’s.  Hoemeer ik van dit soort foto’s zie, hoe liever ik ook zo’n vanity wil.

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit hebben kunnen halen!

7 gedachtes over “Mijn liefde voor vanity foto’s

  1. Ik heb net een foto gestuurd naar m’n vriend met; “CAN I HAVE THIS?”. Ik kan hier ook helemaal bij wegdromen! Mijn favoriet is nummer vier, met de grote ladekast links en één enkel acryl ladekastje rechts onder in. Praktisch, modern en toch girly, omdat het je vanity is. Al vind ik de één na laatste ook erg leuk, zo romantisch!

Geef een reactie

