Kletsartikel!

large (21)

Vandaag is het vrijdag en dat betekent dat er een artikel online moet komen, maar vandaag even geen review of iets dergelijks, maar een kletsartikel! Hierin ga ik even van me afschrijven en met jullie delen wat ik de afgelopen week heb gedaan, en wat ik nog dit weekend ga doen.

Afgelopen weekend kwam mijn vriendje gezellig langs en gingen we met mijn zusje naar de kinderboerderij hier in de buurt. Daarna gingen we nog een ijsje halen. Het is trouwens echt lachen als je samen met je vriend of vriendin de straat op gaat met een klein kindje. Iedereen keek ons aan alsof het ons kind was, daar kan ik echt om lachen! Mijn zusje is trouwens 3 jaar, dus het had nog gekund ook. Tegenwoordig zie je best veel jonge moeders, en ik heb daar helemaal niets op tegen, maar het is totaal niks voor mij. Zondag heb ik gewerkt en meer ook eigenlijk niet.

largedsad

 

Maandagochtend, de ergste ochtend in de week als je het mij vraagt. Ik had erg veel moeite om mijn bed uit te komen, terwijl ik niet eens zo heel laat ging slapen. Mijn bedje lag zó lekker dat ik de neiging had om me ziek te melden, maar dat heb ik uiteindelijk toch maar niet gedaan. Dus ik mijn bed uit springen en haasten, want ik moest half negen op school zijn. Kom ik op school aan, bleek dus dat we vrij waren. Je kan dus wel begrijpen dat ik erg chagrijnig was. Ik ben toen naar huis gegaan en eenmaal thuis sprong ik gelijk mijn bed weer in.

large (20)

 

Die middag had ik een meeloop middag bij een restaurant waar ik had gesolliciteerd. Het was echt super mooi weer, dus ik verwachtte al dat de terrasjes vol zouden zijn. En ja hoor, ik kwam daar aan en het was super druk. Ik was erg zenuwachtig omdat ik bang zou zijn dat ik van alles zou gaan laten vallen. Helaas klopte mijn voorgevoel en liet ik een bakje saus vallen op een redelijk vol terras, oeps. Nou ik kan jullie vertellen dat ik me echt rot schaamde daar, haha! Verder ging het nog wel goed. Eenmaal thuis kon ik wel lachen om mijn klunzigheid.Voor de rest heb ik eigenlijk niet veel gedaan, behalve werken en naar school toe gaan. Morgen (zaterdag) moet ik om half tien tot vier uur werken en daarna ga ik even vlug shoppen met Jay (mijn vriend). Morgenavond is het date night want we gaan naar de bioscoop! Zondag ga ik vooral uitrusten en luieren!

 large (19)

Zo, ik ben mijn ei kwijt! Ik merk dat het best wel lekker is om even van je af te schrijven, zonder dat er écht iets nuttigs uit hoeft te komen. Een blog mag immers ook wel een uitlaatklep zijn, vinden jullie niet? Ik ben daarom ook best blij dat ik heb gekozen voor een persoonlijke blog en niet echt gebonden ben aan een bepaald onderwerp, zoals beauty of fashion. Natuurlijk vind ik deze onderwerpen ook heel erg leuk, maar het is ook fijn om even lekker van je af te kunnen schrijven zonder dat je reacties krijgt als: ‘waarom geen review?’ of iets dergelijks.

Ik vond dit erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie er ook zo over denken! 🙂

2 gedachtes over “Kletsartikel!

  1. Leuk zo’n kletsartikel. Dat gevoel van voor het eerst in een restaurant werken ken ik helemaal. Toen ik voor de eerste keer moest werken was ik ook super zenuwachtig.
    Fijn weekend!

Geef een reactie

