Essence Get Big Lashes review

DSC04821

Een tijdje geleden zag ik op een blog dat er een nieuwe Essence Get Big Lashes mascara uit zou komen. Op de foto’s leek die mij erg fijn en ik zag hem laatst in de winkel liggen, dus ik nam ‘m mee. Omdat het een nieuwe mascara is leek het mij wel leuk om hem even te reviewen.

De mascara zit deze keer zoals je kunt zien in een roze/rode verpakking. Verder is het gewoon de simpele Get Big Lashes layout die de mascara’s eigenlijk altijd hebben.

DSC04824

Het borsteltje heeft normale haartjes en is licht gebogen. Ik vind zelf dat het borsteltje een fijn formaat heeft, niet te groot, maar ook niet te klein.

DSC04826 DSC04828

Naar mijn mening blijft er een beetje teveel mascara op het borsteltje zitten. Hierdoor krijg ik sneller klontjes, maar dat kan ook aan mij liggen.

DSC04830 DSC04832

Zonder mascara 

 DSC04840 DSC04843 DSC04844

Met mascara 

Hierboven heb je foto’s kunnen zien van mijn wimpers zonder en met mascara. Ik heb van mezelf best wel korte wimpers zonder volume, krul of wat dan ook. Mascara’s maken mijn wimpers meestal langer, zwarter, en geven heel iets volume en krul, maar het is helaas nooit écht mooi lang met volume. Dit is in ieder geval hoe de Essence Get Big Lashes Volume Curl zijn werk bij mij doet. Ik vind het resultaat een beetje matig. De mascara is best wel dik en klonterig en ik kan het niet zo fijn aanbrengen. Ik denk dat als je van jezelf wat langere wimpers met wat meer krul hebt, dat de mascara dan wel erg mooi kan zijn. Bij mij geeft het helaas niet zo’n spetterend resultaat. Verder vind ik de mascara wel prima, ik ga hem zeker gebruiken omdat deze mascara mijn wimpers wel langer maakt. Daar ben ik sowieso wel tevreden mee! Ik kan hem ook zeker aanraden als je begint met mascara gebruiken of als je er niet zoveel geld aan wilt uitgeven.

Je koopt de Essence Get Big Lashes Volume Curl bij de Kruidvat voor ongeveer €2,39. 

6 gedachtes over “Essence Get Big Lashes review

  1. Leuk artikel! Voor een budget mascara is hij zeker prima. Je ziet wel degelijk verschil. Jammer dat er toch wat minpuntjes aan de mascara zitten, maar het kleine prijsje maakt dan wel weer veel goed!

Geef een reactie

