Pretty Little Liars fashion

large (18)

 

Elke woensdag avond bestaat bij mij uit het kijken van een van mijn favoriete series, namelijk Pretty Little Liars! Ik volg de serie nu iets langer dan een jaar, en ik ben er helemaal fan van. Als je niks te doen hebt op je vrije avonden dan kan ik deze serie zeker weten aanraden. Ik moet er wel even bijzeggen dat hij erg spannend is en voor sommige mensen zelfs als eng kan worden ervaren.

large (17)

Ikzelf vind de serie zó spannend dat ik er van die adrenaline kicks van krijg, haha. De kleding die de meiden aanhebben vind ik altijd super gaaf! Daarom besloot ik om een artikel te maken, zodat jullie (en ik natuurlijk ook) er inspiratie uit kunnen halen. Ik deel met jullie de kleding die ik erg leuk vond!

arias-black-studded-dress1
Dit jurkje met studs vond ik erg leuk! De combinatie met de schoenen, tas en ketting vind ik er erg mooi bij staan.

arias-blue-tribal-print-dress2

Printjes staan Aria heel erg goed, dus dit leuke jurkje ook! Omdat het jurkje al een vrij ‘druk’ patroon heeft, vind ik het mooi dat ze het hebben gecombineerd met een wit jasje eroverheen.

hannas-black-top-embroidered-collar-black-white-bag-527x580

Simpel, maar erg leuk, en de outfit staat Hanna erg goed. Dit is iets wat ik zelf ook zou dragen.

spencers-bicycle-print-headband-jeans

Dit is echt een Spencer outfit! Hiervan vind ik de broek en de haarband erg leuk. Samen heel goed gecombineerd.

arias-skull-print-blazer3

Deze outfit vond ik zó leuk! Vooral het jasje en het blousje. Volgens mij staan er doodshoofden op, iets wat Aria vaak draagt.

emilys-lips-wild-kisses-top

Dit shirtje van Emily vond ik wel iets voor mij. Gewoon simpel en niet al te opvallend, maar wel erg leuk.

monas-black-lace-funeral-dress

Ik vind dit jurkje van Mona zo schattig! Ook dit zou ik zelf ook dragen in de zomer. Ik denk dat dit jurkje ook erg leuk was geweest in een andere kleur.

arias-dog-bone-print-dress-sequin-jacket

Dit jasje vind ik er mooi uitzien, maar ik zou hem zelf niet dragen omdat ik hem iets te shiny vind voor mezelf.

tumblr_mfe5hwxlrB1rvq9xoo1_500

Dit is zo’n outfit die ik echt niet zelf zou (durven) dragen, maar wel erg mooi vind bij anderen.

spencers-orange-high-low-dress-denim-jacket-horse
Deze outfit van Spencer is heerlijk lente/zomerachtig en staat haar erg goed! Ik merk steeds meer dat ik maxirokken en maxijurken erg mooi bij anderen vind staan, dus misschien dat ik zelf ook een van die twee aanschaf.

pretty-little-liars-red-trench-coats

En we sluiten af met een foto van de vier dames samen. Ik vind deze jassen erg mooi eruit zien, en het staat ze super goed als een jurkje. Ik zou hem alleen niet als een jurkje dragen, maar gewoon als een jas.

En dit waren de foto’s die ik voor nu aan jullie wou laten zien! De foto’s komen van google en wornontv. Wornontv is een website waar op je leuke kleding kan vinden die op tv te zien was, en het zelf kan kopen! Er staat echt een heleboel kleding op die exact hetzelfde is, dat is natuurlijk erg fijn. Verder zitten er soms kledingstukken tussen die er heel erg op lijken. Hoe dan ook, de website is zeker een kijkje waard!

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit kunnen halen! Op dit moment vind ik de kleding van Aria het leukst, maar dat wisselt bij mij heel erg. Ik vind dat alle meiden er altijd super uitzien in hun outfits!

Wat is jou favoriete PLL outfit? En wie heeft de beste kledingstijl volgens jou? 

4 gedachtes over “Pretty Little Liars fashion

  1. Ik vind de serie ook erg leuk en kijk er nog steeds trouw naar. Maar vind het stiekem wel jammer dat het beetje langdradig wordt. Maar de mooie outfits etc. maken zeker weer een hoop goed, en ik blijf natuurlijk kijken omdat ik nu eindelijk wel eens wil weten wie ‘A’ is 😉 Ik vind Specer haar stijl het leukst, omdat dit het meest bij mij past. Hannah komt op de tweede plaatst. Hannah had een keer een jasje aan die ik ook heb, dat vond ik wel super tof.

    • Ben ik het helemaal mee eens! Wat ook vervelend is, is dat ze geen antwoorden geven op bepaalde dingen. Waar is Jake bijvoorbeeld gebleven na dat incident met die messen? Maar ook ik blijf natuurlijk heel trouw kijken en geniet van de mooie outfits! 🙂

  2. Ik kijk ook het allerliefste pretty little liars! Morgen is het weer zover (: Ben toch wel benieuwd hoe het met die jurk zit aan het einde van de vorige aflevering..

Geef een reactie

