Wishlist #2

large (1)

 

Elke 8e van de maand, ga ik een wishlist update doen! Aangezien het vandaag 8 maart is, is het tijd voor mijn tweede wishlist. Ik ga eerst laten zien wat ik van de vorige kan afstrepen en gelukkig al zo snel in mijn bezit heb!

Wat kan ik afstrepen:

  1. Van mijn lieve vriendje heb ik het Sleek Storm palette gekregen, waar ik heel erg blij mee was want ik wou hem echt graag hebben. Sinds ik hem heb gekregen, gebruik ik hem bijna dagelijks. Ik heb er ook een review over geschreven, die kun je hier lezen. Ik kan hem echt heel erg aanraden!
  2. Nagelriemolie van Essence. Deze heb ik maar vrij gauw aangeschaft omdat mijn nagelriemen er erg slecht aan toe waren.
  3. Catrice Crushed Crystals nagellakje. Ik heb in mijn vorige wishlist verteld dat ik er een paar wou hebben, maar ik heb er uiteindelijk maar eentje gekocht. Ik heb kleur 06 Call Me Princess. Ook hier heb ik een review over geschreven die je hier kunt lezen. Het is een lakje met een zanderige textuur, en dat bevalt me niet zo. De kleur is wel erg mooi!
  4.  Maybelline Fit Me foundation. Deze foundation is precies de goede kleur voor mijn, dus hier ben ik erg blij mee!

De Tangle Teezer, Garnier micellair water en Calvin Klein make-up wil ik dus nog graag hebben!

Wat is erbij gekomen?

gelliner-black-11257101-product_rd-139488269

  1. Hema gelliner.
    Hier over heb ik een review gelezen bij Diana van www.disfordazzle.nl en hij lijkt me erg fijn! Mijn eyeliner pen van Essence is nu behoorlijk aan het uitdrogen, dus ik wil graag een nieuwe.

    primark2

  2. Nieuwe kleding van de Primark!
    Tja, wat kan ik zeggen? Ik ben gek op de Primark! De kleding, de schoenen, de accessoires, van elke categorie vind ik wel een hele boel dingen leuk. Ik ben er nog geen maand geleden geweest, maar ik wil nu alweer graag terug!

    Clinique-Foundation-Repairwear_Laser_Focus_All_Smooth_Makeup_SPF15_1_2_3_4

  3.  Een Clinique foundation.
    Ik merk dat mijn huid een stuk geïrriteerder is, sinds ik de foundations gebruik die ik nu heb. Ik hoorde van veel mensen dat de foundations van Clinique de huid totaal niet irriteren.

    En dat was het al! De kleding van de Primark blijft er denk ik nog een hele poos op staan, want ik wil even goed sparen voordat ik weer naar de Primark ga.

    Wat staat er op jou wishlist?

3 gedachtes over “Wishlist #2

  1. Leuke dingen heb je op je wishlist staan! Ik ben ook benieuwd naar het micellair water van Garnier. De foundations van Clinique zijn onwijs fijn, ik heb er zelf drie. M’n favoriet is de Superbalanced!

Geef een reactie

