Lente & zomer sfeerfoto’s

large (12)

Het is jullie vast ook niet ontgaan dat de lente steeds dichterbij komt en het al een tijdje best lekker lente weer is. We hebben deze winter geen sneeuw gehad en het was ook niet extreem koud. Hoewel ik me best zorgen maak over de natuur, geniet ik net als ieder ander van het zonnetje! Gisteren was het zelfs zulk lekker weer, dat ik in mijn zomerjasje naar de winkel ben geweest, zonder kou te lijden!

Ik had het leuk gevonden als er rond kerst een pak sneeuw had gelegen, maar dat het niet heeft gesneeuwd, en het ook niet naar uit ziet dat het gaat sneeuwen, vind ik echt geen probleem. Om alvast heerlijk in die lente/zomersfeer te komen heb ik een paar foto’s die ik mooi vond uitgezocht om te laten zien! De meeste foto’s heb ik van weheartit.com, en eentje van google afbeeldingen. Ik heb in de zoekbalken gewoon woorden als summer, zomer, lente en spring ingetypt.

large (15)

Ziet dit er niet super mooi uit? Roze is mijn favoriete kleur, dus je begrijpt vast wel dat ik helemaal vrolijk werd van deze foto!

large (14)

Mooie bloementjes vind ik altijd leuk om te zien,  dus vandaar deze foto.

large (10)

Ik ben gek op zonsondergang foto’s! Ik vind het altijd iets speciaals hebben, en al helemaal aan het strand.

large (7)

Ik weet niet hoe deze foto is gemaakt, maar ik vind hem echt prachtig!

large (8)

Dit heb ik altijd al wel eens willen doen. Het ziet er altijd zo gaaf uit op foto’s en in films!

large (16)

Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe alles groeit en bloeit in de lente! Alles word weer lekker kleurrijk in plaats van zo kaal en grauw.

large (9)

Ziet dit er niet onwijs gezellig uit?! Dit kan heel romantisch zijn samen met je vriend/vriendin, maar ook erg gezellig met een vriend/vriendin of juist een groepje vrienden bij elkaar!

large (4)

Oké, dit waren inderdaad meer zomer dan lente foto’s, maar ik heb nou eenmaal heel erg zin in de zomer! Ik kan echt niet wachten totdat ik weer in korte mouwen, korte broeken, en open schoenen naar buiten kan. Ik vind de zomer altijd lekker vrij voelen en ik krijg er een heel relaxed gevoel bij.

Heb jij al zin in de lente en/of zomer?

2 gedachtes over “Lente & zomer sfeerfoto’s

Geef een reactie

